Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد آذری جهرمی، امروز در آیین نکوداشت دست اندرکاران ایجاد شعبه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: از همه دست اندرکارانی که اینجا را با همه محدودیت‌ها تبدیل به قطب فناوری کردند تشکر می‌کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این پارک فاوا در خراسان رضوی داستان دارد، تکمیل کرد: ادارات دولتی مانند ملک پدری کارمندان است، یک مدیری اگر یک ساختمان اضافه کند مدیر خوبی است و اگر بفروشد لعنت نصیبش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی نهضت ساخت ساختمان در کشور بود و اکنون بسیاری از این ساختمان‌ها به درد نمی‌خورد. مشهد پتانسیل زیادی در فناوری اطلاعات دارد، وزارت ارتباطات هم از زمان دولت خاتمی به دنبال فعالیت در مشهد بود، در دولت احمدی نژاد هم مطالعاتی صورت گرفت.

جهرمی با بیان اینکه پس از اینکه در مشهد حضور پیدا کردم دیدم یک ساختمان در اداره کل پست پر از لانه موش شده و یک ساختمان در بهترین حالت قرار دارد، یادآور شد: دستور دادم ساختمان پارک در همین اداره کل پست خراسان رضوی بنا شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد: یکی از مدیران گله‌مند بود که چرا ساختمان اداره کل پست را به دست عده‌ای جوان غرب‌زده داده‌اید، آن مدیر را جایگزین کردیم تا کار پیش رود و بدانید که این پارک یک سال برای ما سوهان اعصاب بود با مدیرانی که تفکر بسته‌ای داشتند، فاز سوم را در پارک کوهسنگی اجرا کنید.

وی با بیان اینکه مسائل کشور به دست جوانان حل می‌شود، تصریح کرد: امکانات وجود دارد اما بهره‌وری نیست؛ امیدواریم این پارک بتواند مانند یک خورشید در منطقه خود بدرخشد و تأثیرگذار باشد؛ آینده آمدنی است اما باید برای آن تلاش کرد.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این سفر یک‌روزه، از شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، بازدید خواهد کرد، وی همچنین در جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جلسه استانداری شرکت می‌کند.

بازدید از بزرگ‌ترین مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال و واحد‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای استان، ازجمله برنامه‌های حضور یک‌روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کوهسنگی مشهد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد مثمرثمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر متولی بحث ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت