Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد، ۳۰ نفر مربوط به ارومیه بود.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد ابتلای ۲۸۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا بودیم که در تداوم روند کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار کرونایی نیز در استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که سهم ارومیه، پنج نفر است.

آقازاده اظهار کرد: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۶۴۹ نفر رسیده که ۲۶۹ نفر مشکوک بوده و ۳۸۰ مبتلای قطعی هستند.

وی گفت: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۱۳۵ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان بوده و ۳۲ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۱۷۶ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و چهار هزار و ۶۸۴ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه محدودیت های کرونا آذربایجان غربی بستری شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: انفجار کپسول گاز در ارومیه موجب مصدوم شدن دو نفر شد.

رضازاده در خصوص این حادثه افزود: ظهر امروز در اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی واقع در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه مردی ۵۰ ساله و ۳۰ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله با وضعیتی پایدار بعد از معاینات پیش بیمارستانی در محل درمان شد و مرد ۵۰ ساله با سوختگی ۴۰ درصدی به بیمارستان منتقل شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897928

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز