Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایمنا، مناظره میان فعالان جوان سیاسی استان اصفهان با موضوع «نگاه جوانان به انتخابات 1400» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلسله برنامه‌های مناظره انتخاباتی شهر اصفهان به میزبانی خبرگزاری ایمنا و با حضور نمایندگان دو جناح سیاسی کشور -اصلاح طلب و اصولگرا- برگزار می‌شود.

مهمانان شب چهارم، علی قزوینی دبیر سابق کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان، میلاد قصری عضو حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان، مهدی شاکران سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان و احمد فروزبخش مسئول کمیته سیاسی کانون اندیشه و تمدن اسلامی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) به صورت زنده از سایت خبرگزاری ایمنا، صفحه آپارات و نیز اتاق گفت‌وگوی این خبرگزاری در کلاب هاوس پخش خواهد شد. مخاطبان ایمنا می‌توانند پس از پایان مناظره اظهارات هر چهار مهمان را در کلاب هاوس به نقد و تحلیل بگذارند.

کد خبر 500461

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مناظره مناظره انتخاباتی انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری