Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:27:10 GMT

برگزیدگان و فعالان کتابخوانی دشتی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۷۷۹

برگزیدگان و فعالان کتابخوانی دشتی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این آیین گفت: توجه به حوزه کتابخوانی در جامعه علاوه بر ارتقای اطلاعات فردی و دانش جامعه‌، افزایش سطح فرهنگ را نیز به همراه دارد.

حمید زارعی افزود: کتاب در بین مردم شهرستان دشتی جایگاهی ویژه دارد و این مهم به لحاظ سابقه دیرینه در حوزه فرهنگ و ادب است که خانواده‌ها از سنین پایین، کتابخوانی را بین فرزندان نهادینه می‌کنند تا زمینه انس با کتاب افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به کتاب را یکی از دغدغه‌های اصلی بین خانواده‌های شهرستان دشتی بیان کرد و ادامه داد: کسب مقام و افتخارات برتر در عرصه‌های ملی نشان از علاقه همه‌ی مردم شهرستان بویژه کودکان و نوجوانان به کتاب دارد.

زارعی ادامه داد: از زمان آغاز طرح باشگاه‌های کتابخوانی یکهزار باشگاه در این شهرستان تشکیل شده که دانش‌آموزان در کنار تحصیل، به فعالیت در این بخش نیز مشغول هستند.

وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برنامه‌های متنوعی را در این راستا انجام داده که می‌توان به اهدای کتاب به دستگاه‌های اجرایی، موسسه‌ها، انجمن‌ها و مدارس، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تقدیر از فعالان این حوزه، رونمایی و حمایت از مولفان و برگزاری انتخاب کتاب سال اشاره کرد.

در این برنامه، از ناهید جمشید نیا به عنوان بهترین دبیرخانه فعال در حوزه کتاب در استان بوشهر، زینب حیدری پور مدیر مدرسه غیرانتفاعی قلم بهترین دبستان فعال در حوزه کتاب شهرستانی، اسماء خواجه زاده بهترین تسهیلگر، مهرسا راستیان و امیر احمد دشتیاتی نفرات برتر پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب، امیررضا کشاورز نفر برتر مسابقه نامه به نویسنده در کشور با اهدای لوح سپاس به امضای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و هدایا تقدیرشد.

همچنین آیین تقدیر از برگزیدگان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی به صورت وبینار و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، روسا و کارشناسان امور کتاب ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و نفرات برگزیده برگزار شد.

برچسب‌ها بوشهر مراسم تجلیل شهرستان دشتی کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم تجلیل شهرستان دشتی بوشهر مراسم تجلیل شهرستان دشتی کتاب کتابخوانی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی حوزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی از اجرای طرح کوله پشتی کتاب در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری