Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه امسال آغاز خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰ هزار نوآموز در پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمهید مقدمات برنامه سنجش اعم از مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی برای همه پایگاه‌ها، فراخوان نیروی انسانی برای همکاری در برنامه سنجش و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم نمادین افتتاحیه در یکی از پایگاه‌های شهر زنجان و اقدام مشابه در سایر شهرستان‌های دارای پایگاه ثابت اعم از ابهر، خدابنده و خرمدره، از جمله موارد انجام یافته در خصوص سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از رفت و آمد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعضای پایگاه هر منطقه از خود منطقه جذب شده است. کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای انجام سنجش، برای ۱۲۰ نفر به میزان ۸۴۰ نفر - ساعت به صورت قطبی در زنجان و ابهر برگزار شده و اعتباری به مبلغ ۱۶۹ میلیون تومان جهت خرید اقلام بهداشتی، ابزارهای مورد نیاز، پذیرایی نوآموزان، و ... توزیع شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تصریح کرد: طرح سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی، راهی برای شناسایی نوآموزان دیرآموز با نیاز ویژه ذهنی برای ارائه آموزش و مداخله بهنگام است. در واقع این طرح برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان بر پایه برنامه‌ریزی‌ها در پایگاه‌های مناطق مختلف اجرا می‌شود، در این طرح دانش‌آموزان در زمینه‌های بینایی، شنوایی، قد و وزن، دهان و دندان، آمادگی تحصیلی، اختلال رفتاری، گفتاری و اوتیسم سنجش می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان سنجش سلامت نوآموزان سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری آغاز شد و تا یکشنبه ۱۲ فروردین ادامه دارد.

او گفت: نوبت اول آزمون سراسری در اردیبهشت و نوبت دوم در تیر برگزار خواهد شد.

مشروح صحبت های معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در ویدیوی زیر قابل مشاهده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳