Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال آرژانتین معتقد است که آلبی‌‌سلسته هیچ‌گاه به او متکی نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در رده باشگاهی به موفقیت‌های تیمی و انفرادی بی‌شماری دست یافته اما در رده ملی هنوز نتوانسته به دستاورد مهمی برسد، در آستانه دیدار آرژانتین با شیلی در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2021 در گفت‌وگو با روزنامه «اوله» آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین هیچ‌گاه به من وابسته نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همیشه سعی کرده‌ایم تیمی قدرتمند داشته باشیم. همیشه بین خودمان گفته‌ایم که اگر تیمی قدرتمند نباشیم، قهرمانی و رسیدن به اهداف‌مان دشوار خواهد بود.

وی افزود: به نظرم ما به صورت گروهی تیم قدرتمندی شده‌ایم و خیلی از بازیکنان تیم مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. ما سابقه بازی در کوپا آمه‌ریکا کنار یکدیگر را داریم، از این‌رو تجربه بازی در این تورنمنت را داریم. همچنان در حال تمرین کردن هستیم و فکر می‌کنم در مسیر درستی هم قرار داریم.

فوق‌ستاره بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بازی برای تیم ملی همیشه برایم خاص بوده است، در بازی‌های دوستانه، انتخابی، کوپا آمه‌ریکا، جام جهانی و ...  .هیچگاه تصورش را نمی‌کردم که بازی‌های زیادی را برای آرژانتین انجام دهم و حتی به این موضوع فکر هم نکرده بودم. من تنها روز به روز زندگی کرده‌ام و همیشه سعی کرده‌ام در زمان حال باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

برنده 6 توپ طلا همچنین درباره رویارویی با شیلی، تیمی که در فینال‌های 2015 و 2016 کوپا آمه‌ریکا با شکست مسی و یارانش به قهرمانی رسید، خاطرنشان کرد: نیاز به یک پیروزی مهم داریم. ما در حال انجام کارهای خوب و در حال رشد هستیم اما نیاز به پیروزی در بازی اول‌مان در کوپا آمه‌ریکا 2021 داریم. خیلی مهم است که تورنمنت را با کسب سه امتیاز آغاز کنیم، چون باعث می‌شود با ذهنی باز آماده بازی‌های بعدی شویم. می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. دوباره با شیلی مصاف می‌کنیم، ما شناخت خیلی خوبی از هم داریم و آنها حریف سرسختی هستند.

توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان/ پیانیچ در مسیر بازگشت به سری A

مسی همچنین درباره وضعیت کرونایی موجود اظهار داشت: همه ما در خطر ابتلا به ویروس کرونا و از این بابت نگران هستیم. باید مراقب خودمان باشیم و هر کاری که در این زمینه از ما خواسته شده را انجام بدهیم. ما باید با تیم‌های دیگر هم مصاف کنیم، بنابراین احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد. هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به این ویروس مبتلا نمی‌شویم اما همه چیز به ما بستگی ندارد.

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و شیلی از ساعت 1:30 بامداد فردا (سه‌شنبه) از گروه B کوپا آمه‌ریکا 2021 به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی کوپا آمه ریکا بارسلونا تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو