Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@07:26:21 GMT

پاکستان ورود ایرانی ها را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۲۰۰

پاکستان ورود ایرانی ها را ممنوع کرد

به دلیل شیوع کرونا، پاکستان ورود مسافر از ایران را ممنوع کرد. ناطقان:  به نقل از تایمز آو ایندیا، پاکستان برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، محدودیت‌های سخت سفر را ایجاد کرده است. طبق آخرین گزارش‌های خبری، پاکستان ورود مسافران از ۲۶ کشور از جمله ایران را ممنوع کرده است.



هند، بنگلادش، ایران، اندونزی، بوتان، نپال، عراق، مالدیو، فیلیپین، سریلانکا، برزیل، آرژانتین، آفریقای جنوبی، مکزیک، شیلی، تونس، بولیوی، کلمبیا، جمهوری دومنیکن، کاستاریکا، پاراگوئه، اکوادور، پاراگوئه، نامیبیا، پرو، اروگوئه، توباگو از جمله کشورهایی هستند که با منع ورود به پاکستان مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: عصر ایران برچسب ها: ایران ، ناطقان ، پاکستان ، مسافر ، کرونا ، بیماری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران ناطقان پاکستان مسافر کرونا بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است