Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پره سر از آماده‌سازی جایگاه های تبلیغات انتخاباتی در شش نقطه این شهر خبر داد.

شهرام شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت فضای تبلیغات در شش نقطه شهر پره سر در مجموع ۶۰ مترمربع است و در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده است و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی با حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری انتظار می‌رود این افراد قانون و حقوق شهروندی را رعایت کرده و آثار تبلیغاتی خودشان را در محل‌های تعیین شده، نصب کنند.

شهردار پره سر خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات، ۳۴ نیروی خدمات شهری شهرداری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

شهابی گفت: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه ۱۷ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 500455

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری پره سر انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تبلیغات انتخاباتی رعایت حقوق شهروندی شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامزدهای انتخاباتی پره سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • کار فرهنگی منحصر به چند نقطه خاص شهر نشود
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟