Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:00:36 GMT

لیست متهمان و محکومان متواری تهیه شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۳۶۵

لیست متهمان و محکومان متواری تهیه شده است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی القاصی، دادستان تهران در همایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از ماموریت‌ها که توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دادستانی و سرپرستان دادسرا‌های تهران برگزار شد، به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن این است که حضور مردم را پای صندوق‌های رای کمرنگ کند و از ماه‌ها قبل بر طبل آن می‌کوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران با اشاره به اینکه امروزه حکومت اسلامی ما در اوج قدرت و اقتدار خود می‌درخشد، اظهار کرد: حکومت ما برگرفته از احکام نورانی دینی است و با گزینش و انتخاب خود مردم اداره می‌شود که وجه تمایز حکومت اسلامی با سایر نظام‌ها همین مردمی و دینی بودن آن است.

وی با تاکید بر اینکه که مسئولیت‌ها امانتی است که مردم به ما سپرده اند، بیان کرد: رفتار عملی و سازمانی ما بر اساس قوانین شرعی و مبانی دینی اسلام باید انجام گیرد و باید به آن توجه کرد و اگر به وظایف خود درست عمل نکنیم به طور حتم هم به دین و هم به حکومت آسیب می‌زنیم.

القاصی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری آرامش و امنیت انتخابات بیان کرد: علاوه بر تامین امنیت و آرامش انتخابات، باید فضای سالمی برای برگزاری انتخابات فراهم شود تا حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رقم بخورد.

دادستان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت مطالبه‌گری از مسئولان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد: باید با انجام وظایف خود نظارت‌ها را بیشتر کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد پلیس گفت: همراهی و همکاری پلیس با مردم قابل تحسین است که البته غیر از این هم نباید باشد.

القاصی با اشاره به ارتباط الکترونیکی دادسرا‌ها و نیروی انتظامی بیان کرد: این اقدام برای خدمات رسانی بهتر و تکریم ارباب رجوع و اجرای سند تحول قضایی با مدیریت و همکاری سردار رحیمی انجام شد و پیش بینی این است که در آینده نزدیک بستر راه اندازی آن در تمامی بخش‌های نیروی انتظامی فراهم شود.

وی تسریع در رسیدگی ها، کاهش هزینه و آسیب‌ها و صرفه جویی در نیروی انسانی را از مزایای ارتباط الکترونیکی پلیس و دادسرا عنوان کرد و گفت: این سامانه دستاورد‌های زیادی از جمله رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

دادستان تهران همچنین خواستار فراهم کردن ملزومات سخت افزاری برای گسترش این طرح شد و گفت: اجرای طرح الکترونیکی باید به دست نیرو‌های مجرب و آموزش دیده انجام شود.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به خواسته‌های دادستانی از پلیس و سرپرستان دادسرا‌های تهران اشاره کرد و گفت: حضور سریع پلیس در صحنه جرم، برخورد سریع و قاطع و رسیدگی فوری به پرونده‌های مخلان نظم و امنیت و سارقان از جمله موضوعات مهم است که باید در دستور کار قرار گیرد و با ناامن کردن محیط، شرایط را برای حضور این دسته از افراد از بین برد.

وی مستندسازی دقیق گزارشات را از دیگر موضوعات مهم عنوان کرد و ادامه داد: پرونده‌های مربوط به این دسته از افراد بدون اغماض رسیدگی می‌شود؛ زیرا باید باور داشت که مردم از ما امنیت می‌خواهند و ما هم پذیرفته ایم و هیچ منتی هم بر آن‌ها نداریم.

القاصی در ادامه به متواری بودن برخی از متهمان و محکومین اشاره کرد و افزود: لیستی از این افراد که مرتکب جرم شده یا محکوم هستند تهیه شده که باید با اتخاذ تدابیر ویژه نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کرد؛ زیرا برخی از تکرار جرم‌ها توسط این متهمان فراری انجام می‌شود.

وی به اجرای طرح‌های پلیس تهران برای برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: این کار بسیار ارزشمند است و دادسرا‌ها باید کمک کنند؛ زیرا حضور پلیس در محیط امنیت بخش است و باید دادسرا‌ها همکاری لازم را داشته باشند البته بر این باوریم که اجرای این طرح‌ها باید هدفمند باشد.

استاندار تهران نیز در این همایش با تقدیر از دادستان تهران گفت: آقای القاصی و مجموعه دادستانی تهران بسیار فعال هستند و ما در جلسات مختلف مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کرده ایم.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به شعار‌های پنج سال اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: این شعار‌ها همه نشاندهنده استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای بهبود وضعیت اقتصادی و رونق تولید است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز مبنی بر توسعه اقتصاد اشاره کرد و گفت: طی این سال‌ها با انجام اقدامات انجام شده اشتغال حفظ و تعداد قابل توجهی شغل جدید ایجاد شد.

استاندار تهران بر لزوم ایجاد شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: این حضور، قدرت و سربلندی ما را در عرصه‌های بین المللی به همراه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: یکی از اهداف تعامل و هماهنگی بیشتر با دستگاه قضایی است؛ زیرا بر این باوریم هر چقدر تعامل و همکاری این دو مجموعه بیشتر باشد محصول آن افزایش امنیت و آرامش برای جامعه است.

سردار حسین رحیمی یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش را موضوع انتخابات عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دادستانی تهران موضوع الکترونیکی کردن ارتباط بین این دو مجموعه است و تمام ارتباط کلانتری‌ها با دستگاه قضایی هم اکنون الکترونیکی است و در حال حاضر به دنبال توسعه آن هستیم؛ زیرا این اقدام به افزایش کیفیت کار و سرعت بخشیدن به پرونده‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان تهران قوه قضائیه اشاره کرد و گفت دادستان تهران دادسرا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی