Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نامزد اصولگرای شورای شهر بیرجند با بیان اینکه باید طرح تفصیلی بیرجند بررسی وبازنگری شود گفت: شورای شهر محلی برای سیاسی بازی نیست و مردم از سیاسی بازی خسته شدند و به دنبال کار هستند. - اخبار استانها -

حجت کفاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار کرد: نخستین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است که مهم ترین وظیفه است و بعد از آن برنامه ریزی از دیگر  وظایف  است، هرچند به نظر من  نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری بسیار با اهمیت است و اگر نظارت نباشد مصوبات خوبی تصمیم گیری و سپس اجرا نمی‌شود، پس به عبارتی نظارت امری بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه با چه ابزاری می‌توان وظایف را انجام داد افزود: به نظر من یکی از مواردی که به خوبی اجرا نشده است بازنگری طرح شهری و طرح تفصیلی است چرا که در جاهایی که جمیعت زیاد است اما عرض خیابان‌ها بسیار کم است و این امر نشان می‌دهد که طرح تفصیلی و طرح‌ها به خوبی طراحی نشده است و این امر سبب نارضایتی مردم و کسبه شده است.

عضو شورای جبهه جوانان انقلاب و ولایی با تاکید براینکه طرح تفصیلی به خوبی بررسی نشده است چرا که نقاطی که جمعیت شهری در آن زیاد است اما فضای تفریحی و فضای سبز به خوبی در نظر گرفته نشده است افزود: به نظر من یکی از نقاط ضعف برای شهرداری این است که شهرداری درآمد پایداری برای خود ندارد  و تمام تمرکز خود را روی عوارض‌ها وکمیسیون ماده 100 گذاشته است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای پیشنهادی من این است که کارخانه کمپوست بازیافت زباله ایجاد شود، تا بتواند برای شهرداری درآمدزایی داشته باشد و از سویی دیگر انرژی‌های نو و پنل‌های خورشیدی استفاده شود  چرا که شهرداری زمین دارد و باید از این انرژی نو استفاده کند.

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها|نامزد اصولگرای شورای شهر اردبیل: شیوه انعقاد قراردادها در شهرداری فسادزاست + فیلمششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر قم: حل آسیب‌های اجتماعی شهر قم نیازمند عزم جهادی استششمین انتخابات شورا در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر زنجان: انتقادهای زیادی به شورا دارم / عملکرد بانوان در شوراها قابل قبول نیست‌ + فیلم

این نامزد شورای شهر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری را برای مرکز خراسان جنوبی امری بسیار مهم دانست و گفت: می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد  که در  جذب توریست هم بسیار مهم است.

کفاشی گریزی به طرح ایجاد شهر کودک در بیرجند زد و گفت: یکی از برنامه‌های من ایجاد شهر کودک است که اگر ساخته شود سبب می‌‌شود خانواده‌ها از آرامش روحی و روانی  زیادی برخوردار شوند چرا که وقتی بدانند برای فرزندانشان جایی برای تفریح است با خیال راحت می‌توانند در آن محیط فرزندان خود را ببرند از سویی دیگر با ایجاد این پارک درآمد  خوبی برای شهرداری ایجاد می‌شود.

وی گفت: به نظر من شورای شهر و شهرداری باهم هستند و خدمات رسانی کار شهرداری است و شورای شهر وطیفه نظارت را برعهده دارد اما اعضای شورای شهر باید همه کارشناس و خبره باشند و استفاده از جوانان و نخبه‌ها حائز اهمیت است، همچنین باید در مدیریت شهری از مردم استفاده شود و تنها برای رای دنبال مردم نباشیم.

نامزد اصولگرای شورای شهر ادامه داد: شورای شهر در زندگی همه مردم شهر تاثیرمستقیم دارد و سیاسی بازی‌ها جای آن در شورای شهر نیست، شورای شهر جای حزب و سیاسی بازی نیست باید شورای شهر پر از تخصص و تعهد باشد چرا که نگاه غیرکارشناسی سبب می‌شود که به مردم ضرر برسد.

وی بیان کرد: سیاسی بازی سبب می‌شود نتوانیم جلوی خیلی از رانت‌ها را بگیریم و در بحث فساد وقتی شفافیت باشد همه چیز حل می‌شود  به عبارتی شفافیت سبب می‌شود فرد نتواند فساد کند  و جلوی فسادها گرفته می‌شود، وقتی شفافیت باشد می‌دانیم شورای شهر ما پای چه چیزی را امضا کرده است با چه اموالی املاکی وارد شورای شهر شده است به عبارتی دیگر شفافیت یعنی مبارزه با فساد که این امری بسیار مهم است.

کفاشی با بیان اینکه من معتقدم در حقوق کارکنان شهرداری باید عدالت برقرار شود، افزود: شهرداری به فکر درآمد پایدار  باید باشد ما طرح داریم تا برخی قوانین اصلاح شود که گیر شهرداری تنها  بر روی عوارض نباشد.

وی گفت: تضعیف جایگاه شورا سبب تضعیف پارلمان شهری می‌شود و اگر تصمیمات خوب گرفته شود تضعیف نمی‌شود بلکه بزرگتر شده و رشد می‌کند  و آرای اعضای شورای شهر باید شفاف باشد تا مردم بدانند فردی که انتخاب کرده اند به چه چیزی رای داده است و از سویی یگر باید قوانین اصلاح شود.

عضو شورای جوانان انقلاب و ولایی ادامه داد: اعضای شورای شهر و نامزدها باید در وعده‌هایی که می‌دهند دقت کنند، چرا که برخی‌ها  به گونه ای  وعده می‌دهند که نامزدهای ریاست جمهوری هم وعده نمی‌دهند.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نامزد اصولگرای شورای شهر استان ها طرح تفصیلی سیاسی بازی بسیار مهم نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • جنجال ایکس در هند
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟