Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@23:08:36 GMT

گزارشگر بازی ایران و عراق انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۶۶۷

گزارشگر بازی ایران و عراق انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان یوسفی گزارشگر بازی ایران و عراق شد. او در جام ملت های 2015 استرالیا هم دیدار تاریخی ایران و عراق را گزارش کرد. مسابقه ای که تیم ملی دو بار آن را به تساوی کشاند و یکی از به یادماندنی ترین مسابقات ملی است. البته در نهایت ملی پوشان در آن مسابقه در ضربات پنالتی شکست خوردند ولی عملکرد تیمی ایران با وجود اخراج مهرداد پولادی فوق العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

252 252

کد خبر 1525200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!

به گزارش "ورزش سه"، شگفتی اول در دیدار پرتب و تاب لیورپول مقابل کریستال پالاس اتفاق افتاد و در مسابقه دوم آرسنال در خانه با دو گل مغلوب استون ویلا شد.

در مسابقه‌ اول و در آنفیلد کمتر کسی تصور می‌کرد کریستال پالاس بتواند مشکلات سنگینی را برای لیورپول رقم بزند، به‌خصوص که آنها در مسابقه هفته گذشته در خانه با چهار گل مغلوب منچسترسیتی شده بودند اما الیور گلاسنر، سرمربی اتریشی کریستال پالاس، با به زمین فرستادن یک تیم قدبلند، فیزیکی و با از جان گذشتگی دو مدافع وسط و دروازه‌بانش نتیجه‌ای به‌یادماندنی را علیه لیورپول خلق کرد؛ سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت که آشنایی کاملی با سبک بازی یورگن کلوپ دارد.

با این نتیجه لیورپول در حال دور شدن از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. آنها هفته گذشته هم در دیدار مقابل منچستریونایتد با وجود برتری کامل موفق به کسب پیروزی نشدند و در این بین نیز با سه گل در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مغلوب آتالانتا شدند تا عملا رویای سه گانه آنها در چند روز به باد برود.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در حال غرق شدن در روزهای حساس پایان فصل فوتبال انگلیس است، آن هم در شرایطی که همه چیز در دست آنها بود ولی از دست دادن مکرر فرصت‌ها در دوره نزول ناگهانی محمد صلاح، دلیل اصلی تغییر شانس آنها از یک مدعی به تیم تعقیب‌کننده پپ گواردیولا است که تا همین هفته پیش در رتبه سوم جدول حضور داشت.

گلزنی در حال حاضر مشکل اصلی آنفیلد است. آنها در دیدار مقابل کریستال پالاس ۲۱ بار به سمت دروازه حریف شوت زدند اما این توپ‌ها هیچکدام از خط دروازه حریف عبور نکرد. آنها در بازی مقابل آتالانتا هم ۱۹ بار دروازه حریف را تهدید کرده بودند که فقط یک‌بار و آن هم در شرایط آفساید توپ محمد صلاح از خط دروازه حریف گذشت. آنها در بازی مقابل یونایتد هم آمار عجیب ۲۸ شوت در اولدترافورد را ثبت کرده بودند.

در بین بازیکنان لیورپول، داروین نونیز ۱۴۴ بار به سمت دروازه حریفان شوت زده که اگر تنها ۲۰ درصد از این شوت‌ها وارد دروازه دروازه‌بان‌های تیم‌های مقابل می‌شد، او در حال حاضر با اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ انگلیس بود. بعد از او محمد صلاح ۱۱۷ شوت و لوییز دیاز ۹۶ شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرده‌اند. جالب است بدانید که نونیز ۲۵ فرصت مسلم گلزنی را در این فصل از دست داده و تنها ارلینگ هالند نروژی با از دست دادن ۳۰ فرصت گل شرایط بدتری از وی دارد.

در مسابقه شب گذشته، لیورپول همه راه‌ها را برای گلزنی امتحان کرد. تعویض‌های مکرر، جابه‌جایی‌های فراوان، حضور آلیسون بکر (دروازه‌بان) در ضربات ایستگاهی، کرنرهای مکرر، پاس‌های عمقی و توپ‌های سوم، اما هیچکدام از این تلاش‌ها به ثمر ننشست، آن هم در شرایطی که تیم کریستال پالاس به طرز عجیبی از دروازه خود دفاع می‌کرد. آنها طوری باتعصب و با تمام وجود خود را مقابل ضربات بازیکنان لیورپول روی زمین پرت می‌کردند که انگار آخرین مسابقه فوتبال عمرشان را انجام می‌دهند؛ تلاشی که سرانجام مزدش را هم در میان ناامیدی هواداران لیورپول در آنفیلد گرفتند.

این سه امتیاز طلایی برای الیور گلاسنر و یک شکست بسیار تلخ برای شاگردان کلوپ بود که بعد از سوت پایان واقعا آنچه را که استحقاقش را داشتند، به دست نیاوردند. البته شاید نتیجه بازی آنقدرها هم ناعادلانه نبود، به‌خصوص که آن تلاش‌های دفاعی فوق‌العاده نیز باید مورد تشویق قرار بگیرد. فقط کافیست به جای‌گیری‌ها، سخت‌گیری‌ها، تکل‌های روی خط و همچنین واکنش‌های دروازه‌بان و فشار بازیکنان تنومند پالاس روی حمله‌وران لیورپول دقت کنید تا آنها را مورد تشویق قرار بدهید.

برای لیورپول این یک نتیجه بسیار تلخ و از یاد نرفتنی است و حالا آنها باید خود را آماده انجام وظیفه در بازی‌های باقی‌مانده کنند. آنها با فولام، وستهم و اورتون (سه بازی خارج از خانه)، تاتهام، استون ویلا و ولورهمپتون بروند و امیدوار باشند آرسنال و سیتی دوباره بلغزند؛ اتفاقی که البته ممکن است رخ بدهد اما شاید هم شانس از کلوپ روی برگردانده باشد. در این صورت مربی آلمانی فصل را با افسوس به پایان خواهد برد؛ فصلی که با شروع درخشان آن بوی سه گانه و چهار گانه را می‌شد از گوشه و کنار آن حس کرد.

دیگر خبرها

  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • صدای همیشه جوان
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل؛ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟