Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از افتتاح 17پروژه با اعتباری بالغ بر 2186 میلیارد ریال با هدف اشتغالزایی 209 نفر بصورت مستقیم و کمک به رشد تولید در این بخش به مناسبت هفته جهادکشاورزی خبر داد.

 محمد علی اقدسی در گفتگو با خبرنگار برنا ,با اشاره به اینکه طرح‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی، در زمینه‌های صنایع تبدیلی و غذایی، آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی است، افزود:  1930نفر از افتتاح این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اویادآور شد: روز 27 خرداد ماه پروژه‌های شاخص بخش کشاورزی به صورت همزمان در کل کشور به شکل غیرحضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

او افزود:  مهمترین پروژه های قابل بهره برداری این هفته، مجتمع گلخانه ای، ایستگاه پمپاژ، کانالهای آبرسانی و خط انتقال آب است.

رییس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: همچنین در هفته جهادکشاورزی پروژه کانال های سنگی ملاتی، مجنمع پرواربندی دام، سیلوی ذخیره گندم و تامین اب عشایر افتتاح می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی افتتاح 2186 میلیارد ریال جهاد کشاورزی هفته جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر