Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان داریم که ۷ درصد به تعداد شعب اخذ رای در استان کرمان اضافه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت با بیان اینکه هر جا کوتاهی و نواقصی در برگزاری انتخابات وجود دارد باید بلافاصله برطرف شود اظهار داشت: براساس گزارشاتی که تا کنون به دست ما رسیده مشکلی در برگزاری انتخابات در استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه 2 هزار و 842 شعبه اخذ رای در سطح استان داریم که در تمام شعب باید پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا رعایت شود گفت: فرمانداران مطمئن شوند که تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه نمایندگان فرماندار در تمام شعب باید حاضر باشند و حتما دوباره با آنها صحبت شود ادامه داد: شعب سیار اخذ رای در تمام شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده و از نیروهای هلال‌احمر در استان کمک گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران از هر گونه تنش در سطح شهرستان جلوگیری کنند تا انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود بیان کرد: در بحث تایید و ردصلاحیت شوراها آنچه که در سامانه وزارت کشور است مدنظر خواهد بود و سایر موارد ملاک نیست.

زینی‌وند با بیان اینکه سامانه جامع انتخابات فعال است و روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای رصد می‌شود گفت: کوچک‌ترین خطا در برگزاری انتخابات بسیار اهمیت دارد و هیچ وقت از پرونده فرمانداران و بخشداران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خود را برای مشارکت 100 درصدی مردم در انتخابات آماده کرده و تعرفه لازم را پیش‌بینی کنید افزود: رای گیری از ساعت هفت صبح در شعب اخذ رای آغاز می‌شود و 7 درصد به تعداد شعب اخذ رای در استان اضافه شده و نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت آینده 350 هزار میلیارد تومانی کسری بودجه دارد‌/ دولت آینده تا 2 سال باید از خرابی‌های اقتصاد ‌آواربرداری کند‌نماینده مردم کرمان در مجلس: برخی‌ها از انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور آینده ایران هراس دارندرسیدگی دقیق به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان؛ از تشکیل پرونده تا رصد فضای مجازی‌

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران وظیفه سنگینی در ایام انتخابات به عهده دارند اظهار داشت: با مرخصی فرمانداران و بخشداران موافقت نمی‌شود و تا پایان انتخابات باید در حوزه مسئولیت خود مستقر باشند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل اجرایی شعبه اخذ رای از نیروهای هلال‌احمر انتخاب شده تا بر موارد بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا نظارت داشته باشد گفت: صندوق سیار برای اخذ رای بیماران کرونا پیش‌بینی شده و لیست این بیماران باید از دانشگاه علوم پزشکی گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران اطلس امنیتی را مدنظر داشته و در راستای برقراری امنیت انتخابات کوشا باشند ادامه داد: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در استان کرمان فراهم است.

وی با بیان اینکه روز گذشته رزمایش خاموشی برق در استان کرمان برگزار شد و در بعضی نقاط مشکلاتی در صورت قطعی برق خواهیم داشت افزود: فرمانداران، شرکت‌های زیرساختی و مراکز درمانی در آماده باش هستند.

بصیری با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای تست کرونا و واکسیناسیون افراد اجرایی پای صندوق‌های رای در استان کرمان وجود دارد گفت: اما باید دستور آن از تهران ابلاغ شود.

علیار اسکندری‌نسب دبیر ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امکان انجام تست کرونا برای عوامل اجرایی پای صندوق‌ها وجود ندارد اظهار داشت: اگر تست کرونای فردی از عوامل اجرایی مثبت شده فرمانداران سریعاً نسبت به جایگزین کردن وی اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه خاموشی‌های برق در روز برگزاری انتخابات نگران کننده است ادامه داد: امیدواریم در روز انتخابات خاموشی برق در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان برگزاری انتخابات استاندار کرمان استان کرمان رای در استان شعب اخذ رای اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است

علی باستین در آیین معارفه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تبریک به رزمندگان اسلام در پاسخ دندان شکن به اسرائیل غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی اظهار داشت: با حرکت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، موجی از شادمانی و خوشحالی و امید در مردم ایجاد شد.

وی نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و با بیان اینکه جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم است تصریح کرد: این مجموعه حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خودش اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی، ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم ۸ درصد تعیین شده و رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است خاطر نشان کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

باستین، نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

وی اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد