Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@21:55:24 GMT

مجوز مصرف واکسن کرونا «کووبرکت» صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۷۲۷

مجوز مصرف واکسن کرونا «کووبرکت» صادر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در استان مرکزی گفت: امروز می‌خواهم یک خبر خوشی بگویم که آن هم اجازه مصرف واکسن ایرانی کووایران برکت است که دیروز صادر شد.

وی افزود: شب‌های زیادی نخوابیدم اما اکثر شب ها از اضطراب بود، اما دیشب از ذوق این نخوابیدم که خدا این مرحمت را کرد که ما قول‌هایی که داده بودیم را عملی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی ادامه داد: درباره واکسن تولید مشترک پاستور و کوبا نیز قرار شد پاستور مدارک را آماده کند و طی هفته آینده اقدام کنیم. بنابراین واکسن برکت به مجموعه واکسیناسیون ما می پیوندد و پاستور هفته آینده خواهد پیوست.

پربیننده ترین اولین محموله میلیونی واکسن ایرانی کرونا؛ هفته جاری آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۲۳) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۲۲) هشدار! مصرف این روغن ها باعث سکته قلبی می شود بررسی ارتباط احتمالی سرطان پروستات با یک اختلال روانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه از برنامه‌ریزی خود برای سفر به تهران، مسکو و کی‌یف در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش فارس، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه از برنامه‌ریزی خود برای سفر به تهران، مسکو و کی‌یف در هفته‌های آینده خبر داد. گروسی طی نشست خبری گفت که قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران سفر کند تا سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بخشد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی توضیح داد: «من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران برگردم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بخشم». مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود. طبق این گزارش، گروسی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نیروگاه اتمی «زاپروژیا» تصریح کرد: «ما باید به اوکراین و روسیه سفر کنیم. ما باید این کانال ارتباطی را باز نگه داریم».

وی اضافه کرد که ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را «به‌دلیل ملاحظات امنیتی» بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آن‌ها را نداد، اما روز دوشنبه آن‌ها را به فعالیت بازگرداند. #رافائل_گروسی#اوکراین#ایران #روسیه#آژانس_اتمی

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • مجوز عملیات سپاه پاسداران توسط چه نهادی صادر شد؟