Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@00:45:52 GMT

حمله پهپادی به فرودگاه بغداد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۷۳۳

حمله پهپادی به فرودگاه بغداد

منابع خبری امروز(دوشنبه) از حمله پهپادی به فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند. ناطقان:  شفقنا به نقل از خبرگزاری عراقی نینا نوشت: یک منبع امنیتی از هدف قرار دادن جناح نظامی فرودگاه بین المللی بغداد با یک پهپاد بمب گذاری شده در ساعات اولیه صبح امروز(دوشنبه) خبر داد.



از سوی دیگر شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد: منابع امنیتی عراقی امروز(دوشنبه) اعلام کردند که سامانه پدافندهوایی آمریکا در امر رهگیری یک فروند پهپاد بمب گذاری شده در نزدیکی فرودگاه بغداد ناکام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: تابناک برچسب ها: حمله ، ناطقان ، پهپادی ، عراق ، بغداد ، فرودگاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله ناطقان پهپادی عراق بغداد فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت

به گزارش جام جم آنلاین، منابع اسرائیلی گفتند این رژیم قرار بود در روزهای آتی حمله زمینی به رفح را آغاز کند، اما حمله ایران موجب شده حمله به رفح به تعویق بیفتد.

این منابع به سی‌ان‌ان گفته‌اند، رژیم صهیونیستی در راستای آغاز حمله زمینی خود به رفح، قرار بود امروز (دوشنبه) اطلاعیه‌هایی را در آسمان رفح رها کرده و به غیرنظامیان فلسطینی توصیه کند تا این شهر را تخلیه کنند. اما حمله ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و تکاپوی این رژیم برای تعیین نحوه پاسخ‌دادن به این حمله، باعث شده تا رژیم اشغالگر موقتا عملیات زمینی خود در رفح را به تعویق بیندازد.

روابط عمومی کل سپاه بامداد یک‌شنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

ارتش اسرائیل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد، اما منابع آگاه به سی.ان.ان گفتند که حمله زمینی به رفح اجتناب‌ناپذیر است و بالاخره اتفاق خواهد افتاد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده برای دستیابی به هدف اعلامی این رژیم در جنگ، یعنی از بین رفتن کامل حماس، حمله زمینی به رفح ضروری است. این در حالی است که حامیان رژیم اشغالگر از جمله ایالات متحده نیز اسرائیل را از حمله تمام‌عیار به رفح بر حذر داشته‌اند.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز برای دومین روز متوالی تشکیل جلسه داده است تا گزینه‌های خود برای پاسخ‌دادن به حمله اخیر ایران را بررسی کند.

این در حالی است که حمله ایران خود در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت؛ حمله‌ای که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه منجر شد.

سی.ان.ان با اشاره به اینکه نامشخص بودن سرنوشت غزه و شهر رفح کار رژیم صهیونیستی را در پاسخ‌دادن به حمله ایران دشوار کرده، نوشت: «هر پاسخ نظامی که مناقشه با ایران را تشدید کند، توجه و ظرفیت‌های ارتش اسرائیل را بیش‌ازپیش از غزه دور خواهد کرد؛ جایی که کابینه اسرائیل وعده شکست کامل حماس را داده است.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان فرماندهان بلندپایه نظامی چند روز بعد از حمله به اسرائیل /قدرت نمایی پهپادی، توپخانه ای و زرهی ارتش
  • رژه یگان‌های پهپادی ارتش شامل پهپاد‌های کمان ۱۲، کرار، مهاجر و صادق در مراسم روز ارتش تهران+ فیلم
  • حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان + فیلم
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد
  • بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ دوشنبه ۲۷ فروردین