Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:10:27 GMT

شهر را با پوسترهای تبلیغاتی جِلد نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۸۲۲

شهر را با پوسترهای تبلیغاتی جِلد نکنید!

ایسنا/همدان شهردار شیرین سو با انتقاد از ستادهای برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: کاندیداها نخستین گام برای اینکه نشان دهند حسن نیت در خدمت به شهر و مردم دارند، حفظ سیما و منظر شهری است بنابراین نباید شهر را با پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها جِلد کنند.

سیدمصطفی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آماده‌سازی چندین نقطه از شهر برای تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری مطرح کرد: فضای کافی برای تبلیغات نامزدها و جلوگیری از آلودگی‌های بصری پیش بینی شده اما متأسفانه ستادهای انتخاباتی نسبت به این قانون بی اعتنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع برگزاری حماسی ملی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سطح کشور و در شهر شیرین سو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است اما دلیل بر زیر پا گذاشتن قوانین زیبایی شهری نیست.

موسوی در ادامه بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای مجموعه شهرداری یک اولویت است و تمام تلاش خود را برای تحقق بخشی به این مهم به کار خواهیم گرفت و از مردم نیز انتظار می رود ما را در این امر یاری کنند.

وی ضمن تأکید بر لزوم توجه به سیمای شهری در زمان انتخابات اظهار کرد: شهرداری شیرین سو برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی و جلوگیری از بروز نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری تمهیدات مناسبی درنظر گرفته و انجام آن مستلزم همکاری ستادهاست.

موسوی با اشاره به اینکه مدیریت نکردن فضای تبلیغاتی موجب زشتی چهره شهر خواهد شد، افزود: در همین راستا قبل از آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شود، هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

وی از همه کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها خواست تا در ایام تبلیغات بیشتر مراقب سیما و منظر شهری باشند و بدانند که نخستین گام برای اینکه حسن نیت خود را در خدمت به شهر و مردم نشان دهند، حفظ همین سیما و منظر شهری است.

شهردار شیرین سو با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز کاهش هزینه های تبلیغات توصیه می شود کاندیداها بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغاتشان استفاده کنند، گفت: شهرداری برای نظافت و زیباسازی سیما و منظر شهری هزینه‌های فراوانی متحمل شده و نصب تبلیغات پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز به شهر و شهرداری خسارت‌های سنگینی وارد می‌کند.

وی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست کرد که به منظور حفظ و صیانت از اموال عمومی و پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از چسباندن پوستر و تراکت روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پست برق و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کرده و پوسترها را روی سازه‌های تبلیغاتی تعیین شده، نصب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تبلیغات تبلیغات انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ نامزدهای انتخاباتی سیما و منظر شهری شیرین سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ مهدی رضایی با کسب ۲۰ رای از مجموع تعداد ۲۳ آراء به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان قم در چهار سال آینده انتخاب شد.

دیگر کاندیدای این مجمع آقای محمدجواد موسایی بود که قبل از شروع رای گیری کناره گیری کرد.

همچنین با رای اعتماد مجمع الهام نادری صفا به عنوان نایب رئیس، روح الله بهشتی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل قنبری، اصغر تقی لو و زهرا سلیمی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزشی دانش آموزی استان قم انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • کارشناس عراقی: صهیونیست‌ها شب سختی را پشت سر گذاشتند
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم