Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به مصوبه اخیر شورای عالی کار پس از طی مراحل مربوطه و‌ اخذ مجوزهای قانونی امکان انجام احراز هویت کارگران و کارفرمایان برای تشکل های مربوط به ایشان و حوزه های متناظر شان به طور مستقل ذیل سامانه جامع روابط کار فراهم خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،کورش یزدان مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جلسه " هم اندیشی نمایندگان کارگری مراجع حل اختلاف خراسان رضوی " که با حضور حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از نمایندگان کارگری مراجع حل اختلاف ،کارفرمایان و مدیران واحد های تولیدی استان برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی و همفکری مراجع حل اختلاف در رسیدگی به پرونده ها و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم اظهارکرد: امروز خوشبختانه یک نگاه واحد و درست در جهت هم افزایی و انجام ماموریت ها در حوزه روابط کار شکل گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد که با تبادل نظرات و استفاده از تجربیات به نتیجه مطلوب برسیم.
وی به ایجاد فضای گفت وگو و تفاهم در جامعه کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: در تنظیم روابط کار و جبران خدمت نگاه ما همیشه به تکریم کارفرمایان و کارگران،حفظ و صیانت از نیروی کار و نزدیک کردن دیدگاه های طرفین بوده است و در این خصوص از نظرات تشکل های کارگری و کارفرمایی در رفع ایرادات کار به درستی استفاده کرده ایم.
یزدان با اشاره به این که این استان همیشه خدمات بزرگ و ارزشمندی به جامعه کار و تولید داشته است، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی در حوزه صنایع، تولیدات، خدمات، اشتغال و جایگاه تشکل های کارگری و کارفرمایی همچون نگین درخشنده ای در سطح کشور است و در حوزه روابط کار از یک پیکره و دوام بسیار خوبی نیز برخوردار است. مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ما امروز با انجام سیاست‌گذاری‌های درست در سامانه جامع روابط کار و با ایجاد و فراهم کردن زیر ساخت های لازم و تامین تجهیزات به سرعت عمل و کیفیت کار خوب و قابل توجهی رسیده ایم و مشکلات را در استان‌ها پیگیری خواهیم کرد تا این سامانه به یک بلوغ و شکوفایی کامل برسد چرا که اعتقاد داریم با الکترونیکی شدن سامانه ها، شفافیت و سلامت اداری افزایش خواهد داشت و قطعاً از بروز مشکلات در حوزه روابط کار جلوگیری خواهد کرد.
در ادامه تشکل های کارگری استان نیز از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیگیری و مطالبه گری در خصوص معیشت کارگران و همچنین سامانه جامع روابط کار و دغدغه مندی ایشان قدردانی کردند.
24 خرداد 1400 13:22
کد خبر : 240,869
کلیدواژه ها: کورش یزدان, مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی,نمایندگان کارگری،مراجع حل اختلاف
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه جامع روابط کار خراسان رضوی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت