Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندید ائتلاف اصلاح طلبان و مدیر فعلی امور زنان از تشکیل فراکسیون زنان را در دوره ششم شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ نشست خبری لیست جمهور با حضور ۲۱ کاندید لیست اصلاح طلبان ظهر امروز در سالن همایش های رایزن برگزار شد.

رضا امیدوار تجریشی دیگر کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر این دوره حضور داشته باشم لایحه جامع مدیریت شهری و شورایاری ها را پیگیری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: شورایاری ها توسط برخی به فضای سیاسی تبدیل شد که این اتفاق نباید در مدیریت محلی رخ دهد.

تجریشی گفت: اقتصاد شهری اهمیت زیادی دارد و دولت باید کمک کننده در این زمینه باشد.

زهرا بهروز آذر، کاندید ائتلاف اصلاح طلبان و مدیر فعلی امور زنان گفت: بدون شک اتفاقات این سه سال به دلیل تغییر ریل حوزه شهری بود. سیاست هایی در شورای شهر تدوین شد.

او افزود: برنامه هایی که به خوبی برای تهران تدوین شده نباید عقیم شود. امیدوارم این مسیر با حمایت مردم پا برجا بماند تا تهران شهری برای همه باشد.

زهرا بهروز آذر با اشاره به اولین اقدام برای زنان گفت: یکی از طرح های مهم شهر امن زنان بود که ارتقا پیدا کند. فاز یک توسعه امنیت زنان بود و نقاط بی دفاع را در اسن دوره شناسایی کردیم. اگر این طرح واقعی اجرا شود از همه لحاظ باید امن شود. دختران. زنان شاغل. زنان سرپرست خانوار. زنان دارای معلولیت و تجرد قطعی مسائل خاص خود را دارند.

او افزود: زنان سرپرست خانوار ناشی از فوت را ورود می کنیم که بحث حقوقی خود واقف نیستند و آگاهی در این زمینه اهمیت دارد.

بهروز آذر تاکید کرد: طبق قانون بهبود کسب و کار شهرداری موظف است فضاها را در اختیار افراد با سرمایه خرد قرار دهیم.

فراکسیون زنان را در این دوره تشکیل می دهیم.

احسان بیسادی، عضو دیگر ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: آرمان و شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و اگر جریان اصلاحات ادامه داشته باشد استقلال خود و آزادی رایش را حفظ و تسلیم نهادهای بیرونی نمی شود و جمهوریت برایش اهمیت دارد.

او افزود  شهر تهران از یک شهر زیست به شهر زندگی باید تبدیل شود که بر اقشار محروم تاکید می شود.

مجتبی تقوی نژاد، کاندید ائتلاف اصلاح طلبان و معاون فرهنگی فعلی شرکت بهره برداری مترو گفت: مقابل جریان حاکم در گذشته که شهروند ستیز و شهر فروش بود مقابله می کنیم که این رویه با اتکا به لیست جمهور اتفاق بیفتد.

او افزود. معتقدم کار بزرگی در این دوره شد که در ایام کرونا در شهرداری تهران با اتکا به درآمد پایدار، نه تنها شهر آسیب ندید بلکه توسعه پیدا کرد. ۳۹ ایستگاه مترو در این دوره ساخته شد که این کار از توان دولت ها بر نمی آید.

تقوی نژاد تاکید کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند. مترو تهران مانند سایر متروهای دنیا صاحب روزنامه شده است و تریبونی برای مردم خواهد بود تا دغدغه های خود را بیان کند.

او ادامه داد: اگر به شورا بیایم پروژه خط ۱۰ مترو از منابع بخش خصوصی برای اولین بار صورت میگیرد چرا که مترو مهم ترین اتفاق برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود

خدیجه جدا؛ عضو ائتلاف اصلاح طلبان در لیست جمهور گفت: کمیته شفاف سازی و هوشمندسازی فعالیت خواهم کرد و آن قسمت را ادامه خواهم داد. در شورای پنجم حرکت هایی برای شهر هوشمند اتفاق افتاده و باید ادامه داشته باشد.

او افزود: چالش شورای پنجم تعریف جامع از شهر هوشمند نداشته و به وفاق نرسیدند.

جدا تاکید کرد: در حال حاضر بودجه ای در شهرداری نداریم و با شهر هوشمند می توانیم استارت آپ ها را فعال کنیم تا به اقتصاد پایدار برسیم.

او ادامه داد: با شهر هوشمند می توانیم شهر را هزینه کمتر مدیریت و سطح کیفیت و رفاه را افزایش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران فراکسیون زنان ائتلاف اصلاح طلبان شهر هوشمند شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اعلایی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تصریح کرد: یکی از بارزترین ظرفیت‌های موجود در استان قزوین، ظرفیت فرهنگی و دینی ریشه دار قزوین است، وجود تعداد قابل توجهی از چهره‌های شاخص در حوزه علمی، دانشی، فرهنگی، هنری و حوزه ایثار و شهادت نشانه این ظرفیت عظیم است؛ چهره‌هایی که مانند ستاره‌ای می‌درخشند و می‌توانند راهنمای ما باشند.

اعلایی اظهار کرد: توجه جدی تر به حوزه فرهنگ در دستور کار مدیران در سطوح ملی و استانی قرار دارد، در دولت سیزدهم وزن بودجه هزینه شده حوزه فرهنگی نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و با اجرای طرح‌هایی مثل طرح قرارگاه شهید آوینی هم شاهد اقدامات خوبی در جهت حمایت از بودجه فرهنگی و هنری در سطح استان هستیم.

وی افزود: به جهت اهمیت مباحث این حوزه شورایی تحت عنوان شورای تأمین فرهنگی در استان ایجاد و نشست‌های فرهنگی و آسیب شناسانه برگزار می‌شود؛ به دنبال برگزاری این نشست‌ها، رسیدگی به برخی از آسیب‌های فرهنگی جدی احصا شده در استان در دستور کار قرار گرفته است، باید توجه داشت که برخی از آسیب‌های موجود را نمی‌توان به صورت استانی پیگیری کرد چرا که اغلب مسائل فرهنگی که با آن مواجهه هستیم تحت تأثیر مرزهای بیرون از استان هستند، با این حال در حوزه پیشگیری ورود جدی صورت گرفته است.

اعلایی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی شورای کلانی است که تصمیمات آن در جهت تقویت سیاست‌های کشور است و جهت گیری های کلی را نشان می‌دهد، در استان هم سعی بر این است که در جهت تقویت و اجرای این سیاست‌ها و تحقق اهداف و وظایف دستگاه‌های فرهنگی حرکت‌ها سازماندهی شود.

کد خبر 6085735

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین