Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@02:31:20 GMT

دنا، ناوشکنی از جنس خود باوری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۹۴۱

‍‍‍‍‍‍

ناوشکن دنا؛ پرونده پنجم از شناور‌های موشک انداز که به دست متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در سال‌های گذشته چهار فروند از آن‌ها در ناوگان شمال به نیروی دریایی ملحق شده اند. ناوشکن دنا ساخت کامل وزارت دفاع و پشتیبانی مسلح است که با نظارت و مشارکت نیروی دریایی تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های بارز این ناوشکن در مقایسه با سایر ناوشکن‌های کلاس خود می‌توان به سامانه رادار جستجو و هدایت آتش پیشرفته، کشف، شناسایی و رهگیری اهداف هوایی، سطحی و زیرسطحی، همچنین سامانه آرایه فازی سه بُعدی، سامانه راداری هوایی سه بُعدی، سامانه جنگ‌های الکترونیک، سامانه مدیریت نبرد با قابلیت اتصال به شبکه فرماندهی رزم دریایی، سامانه مخابراتی امن یکپارچه در کلیه بانک‌ها و فرکانس‌های ارتباطی به صورت صوتی و ارسال داده‌ها و قابلیت نشست و برخاست انواع بالگردهای نداجا در روز و شب و سامانه سونار پیشرفته جستجوگر و ارتباط صوتی زیرآبی اشاره کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: ناوشکن ، دنا ، شناورهای موشک انداز ، نیروی دریایی ، نظارت ، مشارکت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ناوشکن دنا شناورهای موشک انداز نیروی دریایی نظارت مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن