Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، زلنسکی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، روز یکشنبه پس از ابراز تشکر از حمایت های گروه هفت از کی‌یف، خواستار عقب نشینی نیروهای روسیه از مرز شرقی اوکراین شد.

زلنسکی در پیامی توییتری نوشت: حمایت بی‌دریغ گروه هفت تحسین برانگیز بود. از آنان سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات کشورهای گروه هفت یعنی انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن بار دیگر بر حمایت خود از اوکراین تاکید کردند و در بیانیه‌ای که پس از نشست این گروه در انگلیس صادر شد از مسکو خواستند تا از ورود به مرز شرقی اوکراین اجتناب کند. نشست اخیر گروه هفت از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در کورنوال انگلیس برگزار شد.

در ماه‌های اخیر درگیری‌ها بین اوکراین و روسیه در منطقه دونباس به بهانه استقرار نیرو‌های نظامی روسیه در آن‌جا افزایش یافته است.

چندی پیش، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از  گروه نرماندی خواست تا نشستی را برای بررسی آتش بس در منطقه دونباس برگزار کند.

 پیشتر، وزارت دفاع آمریکا ۱۵۰ میلیون دلار کمک به منظور تقویت نقاط مرزی میان اوکراین و روسیه به دولت کی‌یف اختصاص داد. بسته کمک هزینه ۱۵۰ میلیون دلاری در قالب طرح امنیتی به دولت اوکراین داده شد و شامل مواردی چون تکمیل تجهیزات و تسلیحات نظامی، آموزش نیرو‌های نظامی و تقویت نقاط مرزی بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر زلنسکی گروه جی هفت گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد

مقامات رژیم اسرائیل از اقدام کنگره آمریکا در تصویب کمک‌های مالی و نظامی به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه تشکر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود.

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

بامداد امروز چهارشنبه، مجلس سنای آمریکا بعد از چهار روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

از 26 میلیارد متعلق به اسرائیل  است 17 میلیارد آن به صورت کمک‌های نظامی خواهد بود.

تصویب کمک 95 میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!