Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: مراجعین می‌توانند از شش طریق نظرات و شکایات خود را اعلام کنند. خبرگزاری میزان - مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ارائه نظرات و شکایات در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره و تلفن گویا و سامانه پیامکی اداره بازرسی استان تهران به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سرشماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول‌ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: یکی از منابع نظرسنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه می‌‌کنند و نظرشان را ازاین طریق اعلام می‌کنند.
فروزش خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به شکایات مردم، اداره‌ای به نام اداره رسیدگی به شکایات در ستاد استان تهران داریم که مراجعین در صورت شکایت می‌توانند حضوری به این اداره مراجعه کنند.
وی با تاکید به اینکه کار پزشکی قانونی یک کار تیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانونمدار باشیم و حرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مناسب به مراجعین است و تمامی پزشکان و کارمندان در این اداره کل سعی می‌کنند به مردم خدمت کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۹، تعداد۱۶۰ ملاقات عمومی به صورت رسمی توسط مدیریت استان تهران داشته‌ایم و 80 مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است و 20 مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه از طریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماما به مراجعین پاسخ داده شده است.
وی در ادامه گفت: تعداد ۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیام‌ها توسط اداره بازرسی استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. تعداد ۳۴۰۰ عدد برگه‌های نظرسنجی به داخل صندوق‌های تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی و اقدام قرار گرفته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیت‌الله طالقانی بعد از خیابان بهار اداره ارزبایی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه و دوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی (۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد برروی سایت استان th.lmo.ir که سئوالات از طریق استانداری به ما ارسال می‌شود و ما به شکل مکتوب پاسخ می‌دهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل باسرشماره۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ وپنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را ازطریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.
ضمنا مراجعین می‌توانند روز‌های سه شنبه هرهفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ بامدیرکل، معاونین و روسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را بازگو کنند.      بیشتر بخوانید:        پزشکی قانونی مجموعه کارشناسی مورد اعتماد دستگاه قضاست انتهای پیام/ برچسب ها: پزشکی قانونی نظرات شکایت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی نظرات شکایت مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران کل پزشکی قانونی استان تهران تکریم ارباب رجوع رسیدگی به شکایات طریق سامانه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

رضا حاج منوچهری گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سئوالات و یا شبهه ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سئوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسئولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سئوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سئوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی ها و قابلیت های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفا با معاینه جسد می شناسند در حالیکه این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدار ها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

همایش مسئولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران