Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین الحاق  «ناوشکن دنا» و «ناو مین شکار شاهین» در جمع خبرنگاران گفت:‌ تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در سال‌های اخیر به نیروی دریایی اضافه شد و در آینده نزدیک هم شاهد اضافه شدن تعداد دیگری خواهیم شد.

وی ادامه داد: جوانان امروز افتخار می‌کنند که با شناورها و تجهیزاتی ماموریت‌های بزرگ دریانوردی در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد را انجام می‌دهند که به دست متخصصان خودمان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ساخت ناوشکن دنا نقش داشته‌اند اضافه کرد: این روز به واسطه پیوستن ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک است.

ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو مین شکار شاهین ایران با دستور رییس جمهوری و به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور فرمانده کل ارتش، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش روز دوشنبه در بندرعباس به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوستند.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان سید عبدالرحیم موسوی ناوشکن دنا بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان سید عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان سید عبدالرحیم موسوی ناوشکن دنا بندرعباس نیروی دریایی ناوشکن دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در طرح‌های عمرانی به پیوست فرهنگی توجه شود

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست با جمعی از هنرمندان این استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این دولت تلاش زیادی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شده است، اما باید به حوزه فرهنگی هم بیش از پیش توجه و زیرساخت‌های این بخش نیز تکمیل شود.

بیشتر بخوانید

پیوست فرهنگی بوستان‌های شهرکرد تهیه و تدوین می‌شود

وی با تاکید بر شناسایی بزرگان استان به مردم، افزود: همه بزرگان در هر حوزه و نهادی باید پاس داشته و به مردم معرفی شوند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تبریک عملیات غرورآفرین کشور در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: هنر وقتی در ظرف تعهد و تخصص زمانی که در ظرف تعهد قرار می‌گیرد نتیجه آن به نمایش گذاشتن عرصه توان نظامی کشور در شامگاه شنبه بود.

نکونام بیان داشت: اگر بخواهیم برای هنر متعهد مصداق پیدا کنیم در نظام جمهوری اسلامی مصادیق زیادی می‌توان برای آن ارائه داد و راهی که شهید تهرانی‌مقدم گشود را متخصصان متعهد کشور دنبال کردند تا به این درجه از توان نظامی و موشکی در جهان دست پیدا کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: عرصه تعهد ایمانی هیچگاه گرفتار حواشی نمی‌شود و راه درست را در پیش می‌گیرد و خداوند به آن برکت و امداد می‌دهد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه پاسخ قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی جهان را انگشت به دهان گذاشت، اظهار داشت: ایران اسلامی به فضل الهی در جایگاه قدری قرار گرفته و برای نخستین بار عملیاتی اجرا کرد که قبل از آن کسی جرات انجامش را نداشت و موفق هم اجرا شد.

وی افزود: پاسخ تنبیهی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی سبب شد تا جبهه مقاومت جان تازه‌ای بگیرد و قوت پیدا کند و آنهایی که باید بترسند، از نظام جمهوری اسلامی بترسند.

نکونام با اشاره به مانع‌تراشی‌های دشمن در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: موانع زیادی پیش رو داریم و خوب می‌دانیم که در مسیری که انتخاب کردیم مشکلات زیاد است، اما باید آن را تحمل کرد تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به مطالبات مطرح شده در این نشست از سوی هنرمندان حاضر، اظهار داشت: انتظارات و مطالبات دو طرفه‌ای وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، اما بهتر است کار را در راس بگذاریم و با هم‌افزایی و وحدت کار‌ها را پیش ببریم.

نکونام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب روی وحدت تاکید زیادی دارند از همین رو این موضوع باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و باید بدانیم هر کجا کار خوب پیش نمی‌رود به سبب این است که مهره‌ها به خوبی در کنار هم قرار نگرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • در طرح‌های عمرانی به پیوست فرهنگی توجه شود
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی