Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تهدیدهای مقاومت فلسطین درباره هرگونه تحریک صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی، ارتش رژیم اشغالگر وضعیت هشدار در سامانه‌های پدافند هوایی خود را بالا برده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس فلسطین در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت، آنچه که صهیونیست‌‌ها آن را «راهپیمایی پرچم» می خوانند و قرار است فردا توسط گله‌های شهرک‌نشینان صهیونیست برگزار شود، صاعقه یک انفجار جدید برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس افزود، این امر مستلزم بسیج عمومی فلسطینی‌ها در قدس و مناطق اشغالی و پاسخ قاطع آنها به شهرک نشینان صهیونیست با ابزارهای مختلف است و ما در کنار ملت و پشت آنها برای شکست توطئه‌های رژیم اشغالگر هستیم.

«حازم قاسم» سخنگوی دیگر حماس نیز در این زمینه گفت، مقاومت همه جانبه ضمن استراتژی واحد و ملی فلسطینی‌هاست که می‌تواند با تغییرات سیاسی در عرصه رژیم اشغالگر مقابله کند و این مسئولیت بر دوش ملت و مقاومت شجاعانه آنها خواهد بود.

به دنبال تهدیدهای مقاومت فلسطین علیه راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها رژیم اشغالگر صهیونیستی وضعیت هشدار در سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این رژیم را بالا برده است.

فراخوان حماس برای تجمع در مسجد الاقصی در روز سه شنبه برای مقابله با تظاهرات پرچملیست حماس برای مبادله اسرا اعلام شدحماس: هیچ گونه امتیاز سیاسی در ازای بازسازی غزه نخواهیم داد/ همه گزینه‌ها روی میز است

صبح امروز «عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی اولین جلسه کاری خود را با بازرس کل پلیس اسرائیل درباره وضعیت عمومی نیروهای پلیس و چالش‌های پیش روی آنها برگزار کرد.

منابع صهیونیست گزارش دادند که قرار است وی بعد از ظهر امروز بار دیگر نشستی با بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی برگزار کند تا درباره برنامه آماده سازی پلیس برای برگزاری راهپیمایی پرچم صحبت کنند.

به گفته منابع صهیونیستی، طرح وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای مدیریت این راهپیمایی شامل تقویت استقرار نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق حساس قدس و شهرهای کرانه باختری از ترس عملیات‌های انفرادی فلسطینی‌ها است.

همچنین در پی تهدید‌های حماس برای پاسخ دادن به تحریکات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها ارتش رژیم اشغالگر وضعیت هشدار و آمادگی در سامانه‌های پدافند هوایی را بالا برده است.

در سایه اصرار مقامات ناظر بر راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها برای عبور از منطقه «باب العامود»، پلیس اسرائیل نگران است که اوضاع مجددا شعله ور شده و درگیری‌ها در قدس آغاز شود.

رژیم اشغالگر که تصمیم گرفته بود راهپیمایی سالانه پرچم را پنجشنبه گذشته برگزار کند این راهپیمایی را به فردا سه‌شنبه موکول کرده و در تلاش برای تحریک علیه فلسطینیان با صدور اجازه عبور شهرک نشینان صهیونیست از منطقه باب‌العامود است.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان خواستار بسیج عمومی در قدس و مجاورت مسجد الاقصی برای مقابله با یورش شهرک‌نشینان شده و صهیونیست‌ها نگران انجام عملیات موشکی از جانب گروه‌های مقاومت فلسطین هستند.

روز گذشته حماس از مردم و جوانان انقلابی قدس خواست تا در میادین مسجد الاقصی و خیابان‌های بخش قدیمی شهر قدس گرد آمده، فرصت یورش گروهی شهرک نشینان صهیونیست برای تحقق اهدافشان را ندهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک نشینان صهیونیست راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی رژیم اشغالگر مسجد الاقصی صهیونیست ها فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ در سه شهرک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز سه‌شنبه توانستند دو پایگاه‌ و سه شهرک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول و دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان در جنوب لبنان، امروز سه‌شنبه ساختمانی که نظامیان صهیونیست در دو شهرک صهیونیست‌نشین «شومیرا» و« شلومی» سنگر گرفته بودند با سلاح مناسب و موشک خبر هدف قرار داد.

در بیانیه سوم مقاومت اسلامی لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان در جنوب لبنان، امروز سه‌شنبه شهرک «آویویم» که مورد استفاده نظامیان اسرائیلی بود با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفت و تلفاتی به دشمن وارد شد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم و پنجم خود اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در غزه، تجمع نظامیان اسرائیلی را در پادگان «برانیت» دو بار هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه ششم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به شهرک الصویری و شهر بعلبک، امروز سه‌شنبه پایگاه هوایی «میرون» با موشک‌های هدایت شوند هدف قرار گرفت و موشک‌ها به اهداف اصابت کردند.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ و مقر فرماندهی اسرائیل را درهم کوبیدحمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مقر شورای منطقه‌ای اسرائیل در «کریات شمونه»

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • نارضایتی بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • طوفان‌الاقصی/ محاصره و حمله به بیمارستان شفا برای نهمین روز متوالی
  • روز ۱۷۲ طوفان الاقصی|حماس:درباره آتش‌بس بر موضع خود پایبندیم
  • جنگ غزه، تداوم ناکامی‌های بی بی