Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به فرا رسیدن روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، مردم ولایتمدار بوشهر از همدیگر برای حضور در انتخابات دعوت کردند و حماسه دیگری در کارنامه این دیار ثبت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ لحظه به لحظه شور انتخابات در استان بوشهر در حال افزایش است. مردم این استان با لهجه و گویش‌های مختلف از شمال تا جنوب استان، از شیعه تا اهل سنت برای خلق حماسه‌ای بزرگ در ۲۸ خردادماه لحظه شماری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان بوشهر که ملقب به ولایت‌مداری هستند و در کارنامه خود سابقه بیش از دوقرن مقاومت دارند، شانه به شانه نیروهای انقلاب یوم‌الله دوباره‌ای ایجاد خواهند کرد که تغییر به نفع مردم باشد.

با توجه به افزایش مشارکت مردم استان، گفت و گوی میدانی با برخی شهروندان بوشهری ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانیم.

این گفت و گو حول این محور که آیا در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، خواهد بود.

همه دشمنان از خلق حماسه ملت ایران وحشت دارند

امیر حسین شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصوص حضور در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد و به کسی رای می‌دهم که در مناظرات بهترین برنامه را داشت و اهانتی به سایر نامزدهای انتخاباتی نکرد.

این مسافربر بوشهری افزود: حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، نشان از قدرت ملت جمهوری اسلامی ایران است. حضور مردم در صحنه حساس انتخابات همه دشمنان و کشورهای ابرقدرت جهان را وحشت زده می‌کند.

وی با دعوت از شهروندان، بیان کرد: از همه مردم استان بوشهر و هموطنان عزیز در همه نقاط جهان درخواست می‌کنم در انتخابات شرکت کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر انتخابات ریاست جمهوری مهم نبود، دولت‌های معاند غربی خودشان را به آب و آتش نمی‌زدند تا این حماسه پرشور برگزار نشود.

به کسی رای خواهیم داد که اصلح‌ است

فاطمه محمدی کسبه بوشهری در گفت و گو با سپاس بیان کرد: روز ۲۸ خردادماه حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد و امیدوارم فردی به عنوان رئیس جمهور توسط مردم انتخاب شود، که کارنامه‌ی او کاملا مشخص و مردم نسبت به آن آگاهی کامل دارند.

این کسبه بوشهری تصریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی در تلاش هستند تا به هرشکلی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را با چالش‌های جدی مواجه کنند. اما مردم ولایتمدار بوشهر حضور حداکثری خواهند داشت و همه سلیقه و گرایش‌ها در کنار هم رای به اصلح‌ترین فرد خواهند داد.

حضور در انتخابات نشان از اقتدار ملی است

مهرداد زنده‌بودی شهروند بوشهری در گفت و گو با سپاس اظهار کرد: قطعا در انتخابت شرکت می‌کنم. به گفته مقام معظم رهبری حضور مردم در انتخابات یکی از مهمترین مظاهر اقتدار ملی است.

این فروشنده مواد لبنی در بوشهر افزود: یکی از پایه های اقتدار ملی حضور در حصنه‌های سرنوشت ساز مانند انتخابات است و برای چهار سال سرنوشت خود را انتخاب کنند.

اگر فرد نالایق انتخاب کنیم دچار بحران خواهیم شد

سید حسین حسینی تعمیرکار کامپیوتر در بوشهر با اشاره به اینکه در انتخابات شرکت می‌کنم، گفت: من در انتخابات شرکت می کنم و این را وظیفه ی خود می دانم؛ چرا که سرنوشت کشور و مردم ما در گرو انتخاب ماست.

حسینی افزود: هر کشور یک نقطه‌ی عطف در حیات و حرکت خود به سمت آرمان‌هایش دارد. یکی از نقاط عطفی که کشور عزیز ما جمهوری اسلامی ایران دارد انتخابات است که در آن فرد یا افرادی وارد سیستم اجرایی کشور خواهند شد که کشور را بر روی کاغذ چهار سال و در عمل می تواند ده‌ها سال به جلو یا عقب سوق دهد.

این شهروند بوشهری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین و کلیدی ترین انتخابات کشور است. فرد منتخب برای چهار سال بیشترین اختیارات را در اداره کشور دارد. رئیس جمهور از نظر جایگاه نفر دوم کشور است. به نوعی رییس جمهور را می توان همه کاره‌ی کشور در حوزه اجرایی دانست.

وی تصریح کرد: اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم و شخصی وارد قوه مجریه شود که شایسته این جایگاه نباشد، مانند هشت سال گذشته نه تنها زندگی روزمره‌ی خود و هموطنانمان با چالش‌های جدی روبرو می شود، بلکه آینده‌ ایران را نیز با تهدید های جدی مواجه خواهد کرد.

حسینی تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه و مسئولیت داریم که ضمن شرکت در انتخابات، به فرد اصلح رای دهیم و بکوشیم انتخاب درستی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری حضور در انتخابات انتخابات شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد

اکبر تاجیک سعیدی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم شهید پرور و ولایت مدار ورامین، قرچک و پیشوا برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم، که در حماسه ماندگار ۱۱ اسفند شاهد حضور پرشور مردم همیشه در صحنه دیار ۱۵ خرداد در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه مردم در دورم دوم انتخابات نیز بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب، نظام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد، گفت: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در انتخابات پایبندی به خون شهیدان را بار دیگر به رخ خواهند کشید.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا اضافه کرد: با توجه به تعیین تکلیف انتخابات مجلس، در دور دوم و برگزاری آن در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری و با توجه به نقش بی بدیل و حضور آگاهانه مردم انقلابی و عزتمند در پیشرفت و توسعه منطقه، از تمامی مردم فهیم دعوت می‌کنم، همچون گذشته با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم قانون اساسی اضافه کنند.

وی تاکید کرد: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه ورامین, پیشوا, قرچک و جوادآباد فراهم شده است و با کاهش ۳۰ درصدی صندوق اخذ آرا در ورامین ۱۱۰ صندوق، قرچک ۱۱۲ صندوق، پیشوا ۶۲ صندوق و جوادآباد ۲۳ صندوق آماده اخذ رأی از مردم فهیم و انقلابی خواهد بود.

تاجیک سعیدی ضمن تشکر مجدد از تلاش‌های عوامل برگزاری انتخابات افزود: ناظرین دفتر نظارت شورای نگهبان با آمادگی کامل و توان مضاعف، آماده نظارت بر حسن اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه هستند و هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه و غیر مستند و انتساب آن به اشخاص و جریانات توسط این افراد، صورت نخواهد پذیرفت.

بالاترین مقام نظارتی بر انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی و قانون انتخابات کشور، هیأت نظارت بر انتخابات مسئول حسن اجرای قانون بوده و هرگونه اظهارنظر به نفع و یا علیه کاندیداها و موضع گیری ها از طرف افرادی که در ادوار گذشته در شورای نگهبان مسئولیت داشته و یا به عنوان ناظر فعالیت داشته اند، ارتباطی با هیأت نظارت و مسئولان فعلی نخواهد داشت.

وی گفت: همگی در مسیر قانون و اجرای مطلوب انتخاباتی پرشور، در فضای حقیقی و مجازی گام برخواهیم داشت و پایبندی خود را به آرمان‌های شهیدان، با بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری امام خامنه ای اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 6084280

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند