Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:52:56 GMT

نمایشگاه سفال بانوان سمنان به «یادآوری» دهم رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۳۶۲

نمایشگاه سفال بانوان سمنان به «یادآوری» دهم رسید

به گزارش ایرنا، در دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان که به مدت پنج روز و در فضای مجازی قابل بازدید است ۴۰ اثر از این هنرمند سفالگر در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاههای دوره ای آثار بانوان هنرمند سفالگر سمنان در قالب ۳۰ نمایشگاه از سی بانوی هنرمند سفالگر سمنان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

در این نمایشگاهها آثار سفالی بانوان هنرمند از طریق سایت semnan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

farhng.gov.ir  در معرض دید عموم به خصوص علاقه مندان به هنر سفال و سرامیک قرار می‌گیرد.

آثار سایر بانوان هنرمند سفالگر سمنان نیز به تدریج و در قالب برنامه های پنج روزه به نمایش در خواهد آمد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در این نمایشگاه، از آثار ارائه شده در آن دیدن و از فعالیت های هنری این بانوی هنرمند تجلیل کرد.

این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا فقط از طریق فضای مجازی و در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای دیدن افراد علاقه مند به هنر سفالگری هنری قابل دسترسی است.

دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان با عنوان «یادآوری» در نگارخانه نقش انجمن سفالگران سمنان واقع در طبقه زیرین مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا شده است.

تاکنون در ۹ نمایشگاه سفال بانوان هنرمند سمنان که با عنوان "یادآوری" برگزاری شده است بیش از ۳۸۰ اثر سفال هنری بانوان از طریق مجازی در معرض دید علاقه مندان به این هنر قرار گرفته است.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه سفال هنرهای تجسمی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه سفال سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه سفال هنرهای تجسمی بانوان نمایشگاه سفال بانوان بانوان هنرمند هنرمند سفالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گپی با محمد مهدی رسولی، نقاش و هنرمند، در «شبهای فرهنگ»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد مهدی رسولی، نقاش معاصر، نقاشی را تنها به واسطه علاقه اش فرا گرفته و در کنار آن نیز به فیلم سازی نیز پرداخته است.

محمد مهدی رسولی با الهام از اشعار مولوی سعی دارد که سنت و طبیعت را به هم پیوند زند و برای رسیدن به این هدف از آب و بازی‌های مرکب برکاغذ خیس مدد می‌جوید.

آثار محمد مهدی رسولی در نمایشگاه‌های متعددی همچون نمایشگاه انفرادی خانه آفتاب، نگارخانه سبز، نگارخانه رسولی و نمایشگاه‌های گروهی در ایران، ایتالیا، مکزیک، براتیسلاو، ژاپن و بنگلادش در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در برنامه «شب‌های فرهنگ» صحبت‌های بهروز افخمی و یوسفعلی میرشکاک با محمد مهدی رسولی نقاش و هنرمند پخش می‌شود.

برنامه «شب‌های فرهنگ» با موضوع میراث فرهنگی، تاریخ عرفان، تاریخ ایران و تاریخ فلسفه اسلامی از رادیو فرهنگ ساعت ۲۱:۳۰ به تهیه کنندگی فریده گودرزی شنیدنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • بازسازی آثار هنری باغ موزه مینیاتور
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • طبیعتِ متفاوت فریده لاشایی را ببینید
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • گپی با محمد مهدی رسولی، نقاش و هنرمند، در «شبهای فرهنگ»
  • نمایشگاه صنایع دستی ۱۵ بانوی هنرمند تکابی گشایش یافت