Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:12:03 GMT

بهترین دمنوش گیاهی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۴۳۶

بهترین دمنوش گیاهی در بازار

دمنوش‌ها و جوشانده نوشیدنی‌های گیاهی میان برخی افراد طرفدارانی حتی بیش از چای سیاه و سبز دارد... - اخبار بازار -

 ترکیب دمنوش گیاهی

دمنوش‌ها و جوشانده نوشیدنی‌های گیاهی میان برخی افراد طرفدارانی حتی بیش از چای سیاه و سبز دارد. با این حال، انتخاب دمنوشی گیاهی که صد در صد گیاهی و بدون مواد افزودنی باشد امروزه به یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و علاقمندان به دمنوش تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه در همه‌ی عطاری‌ها انواع دمنوش گیاهان دارویی به راحتی یافت می‌شود اما این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که بهترین دمنوش باید بدون مواد نگهدارنده و بدون طعم‌دهنده باشد و گیاه دمنوش در شرایط خاص پرورش یافته و در مان خاص کشت و برداشت شود .کشت، برداشت و نگهداری شود. گیاهان دارویی که در دما، رطوبت و نور غیراستاندارد نگهداری می‌شوند علاوه بر آلودگی‌های ناشی از گرد و غبار و حشرات، ماده موثره خود را نیز از دست می‌دهند.

حتما یادتان باشد اگر بیماری خاصی دارید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.و اگر بیمار نیستید از زیاده‌روی و مصرف پیاپی دمنوش حتما خودداری کنید.

نوشیدن دمنوش‌های گیاهی به شدت برای افرادی که می‌خواهند به طور طبیعی سلامتی خود را بهبود ببخشند و احتمال بیماری‌های ناشی از تغذیه نامناسب و سبک زندگی ناسالم امروزی را کاهش دهند، توصیه می‌شود. برخلاف قهوه و چای استاندارد (سیاه، سبز و غیره)، اغلب چای های گیاهی شامل کافئین نیستند.

بیشتر چای‌های گیاهی، انواعی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر را به بدن ارائه می‌دهند، اما این ویژگی‌ها به گیاهانی که انتخاب می‌شوند و ترکیب آنها با یکدیگر و گل هایی که انتخاب می کنید، بستگی دارد. در واقع بهترین دمنوش، دمنوشی است که از ترکیب دقیق چند گیاه که باتوجه به خواص هرکدام انتخاب شده‌اند به دست آمده باشد و ترکیب درست و دقیق باید توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی بر روی بدن طعم دلچسبی نیز برای شما به ارمغان آورند .

دمنوش ترکیبی چیست؟

بسته به هدفتان از میل نمودن دمنوش می‌توانید از  دمنوش ترکیبی  برای دریافت نتیجه مطلوب خود استفاده کنید، مثل دمنوش ترکیبی لاغری یا دمنوش ترکیبی کاهش فشار خون، دمنوش آرام بخش، دمنوش انرژی بخش، دمنوش اعصاب، دمنوش ترکیبی برای سلامتی. و انواع دمنوش‌های دیگر...

دمنوش ترکیبی از ترکیب چند گیاه که بر اساس پژوهش‌های علمی و دانش طب گیاهی جهت افزایش خواص، کاهش مضررات و متعادل کردن طبع یکدیگر با میزان و فرمولاسیون دقیق و مشخص درکنار هم قرار می‌گیرند، تولید می‌شود.  هریک از این نوع دمنوش‌هادسته گیاهان اگر به اندازه و درست باهم ترکیب شده باشند و از مواد و افزودنی‌ها و همچنین رنگ در ان استفاده نشده باشد می‌توانند تبدیل به یک دمنوش خوشمزه و سلامت شوند.

در ترکیب گیاهان درکنار یکدیگر علاوه بر خواص، ایجاد طعم دلچسب و تولید یک دمنوش خوشمزه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. چرا که دمنوش سلامت دمنوشی است که هیچ اسانس یا رنگ یا افزودنی غیر گیاهی در آن بکار نرفته و پس دمنوش خوشمزه دمنوشی است که علاوه بر ترکیب درست اندازه مواد بدون مواد افزودنی و بدون رنگ و بدون طعم دهنده باشد . و از همه مهم تر دمنوش خوشمزه دمنوشی است که صد در صد گیاهی باشد.

دمنوش تابستانی

با استفاده از دمنوش‌های گیاهی می‌توان روشی ایده‌آل برای خارج کردن گرما از بدن و خلاص شدن از چای‌ها و نوشیدنی‌های کافئین‌دار همیشگی پیدا کرد و بدن را در مقابل انواع بیماری‌های تابستانی مقاوم کرد.

جالب است بدانید که اکثر بسیاری از دمنوش‌ها را می‌توان بصورت سرد و همراه با یخ نیز میل کرد. با نوشیدن دمنوش سرد علاوه بر خواص بیشمار دمنوش‌های گیاهی، از خنکی مطبوع و دلپذیر این دمنوش‌ها نیز بهره‌مند می‌شویم. کافیست دمنوش مورد علاقه خود را آماده کنید، سپس چند تکه یخ و اگر دوست دارید کمی عسل به آن اضافه کنید و از این نوشیدنی خنک و فرح‌بخش لذت ببرید.

هرچند در فصل تابستان طیف گسترده‌ای از دمنوش‌ها را می‌توان مصرف کرد اما برخی دمنوش‌ها بدلیل خواص خنک‌کنندگی و فوایدی که دارند بیش از سایر دمنوش‌ها برای تابستان و هوای گرم مناسبند و بعنوان دمنوش تابستانی  شناخته می‌شوند.

آیا می دانید بهترین دمنوش‌های تابستانه موجود در بازار کدام‌ها هستند؟

بسته‌بندی دمنوش‌های تی بگ

آیا می‌دانید در بسته‌بندی دمنوش‌های تی‌بگ از چه موادی استفاده می‌شود؟

بسیاری از بسته‌بندی‌های موجود در بازار یا از جنس کاغذی هستند که مواد مضر زیادی را به آب منتقل می‌کنند یا از مواد شیمیایی و چسب برای بسته‌بندی تی‌بگ استفاده می‌کنند که برای سلامتی زیان دارندد پس برای استفاده از دمنوش سالم و هنگام خرید دمنوش حتما به بسته‌بندی و گیاهی بودن تی‌بگ باید توجه کنید.

در حال حاضر در بازار ایران بسته‌بندی‌های تی‌بگ صد در صدپایه گیاهی که از چسب و مواد شیمیایی در آن استفاده نمی‌شود و تا 300 درجه سانتیگراد هیچ واکنش شیمیایی با آب نمی‌دهند توسط  شرکت مهرگیاه  عرضه شده است که کاملا گیاهی بوده و بر خلاف سایر تی‌بگ‌های موجود در بازار برای سلامتی هیچ خطری نداشته به دلیل شکل هرمی و جنس ابریشم گونه خود باعث تبادل حداکثری مواد موثره گیاه با آب نیز می‌شوند.

#بهترین دمنوش گیاهی بازار #دمنوش صد در صد گیاهی #دمنوش خوشمزه #دمنوش ترکیبی 

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دمنوش ترکیبی دمنوش خوشمزه بهترین دمنوش بسته بندی دمنوش ها صد در صد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ منبع پروتئین گیاهی

آفتاب‌‌نیوز :

محصولاتی که در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید هم به صورت تنها و هم در کنار سایر وعده‌های غذایی مصرف کنید و ارزش غذایی وعده‌های روزانه خود را افزایش دهید.

عدس و دال عدس

لوبیا چیتی

نخود

ماش و جوانه ماش

نخود سبز

کینوا

پسته و بادام

کلم بروکسل

دانه چیا

ذرت

کلم بروکلی

سویا

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • ۱۲ منبع پروتئین گیاهی
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • پشمینه رستنی شفابخش دشت‌های اصفهان