Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:39:20 GMT

توقیف خودروی قاچاقچی مواد مخدر در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۵۳۱

توقیف خودروی قاچاقچی مواد مخدر در آبادان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرهنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه راننده پس از طی مسافتی تعقیب و گریز به ناچار در تور ماموران عملیاتی گرفتار شد افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و فرد قاچاقچی مواد دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه علیه متهم دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های این فرماندهی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه