Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه دامپلینگ میگو که غذای چینی به شمار می‌رود را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم

۸۰ گرم میگو
۵۰ گرم گوشت چرخ کرده
۴۰ گرم سیب زمینی بنفش
۴ ورقه خمیر پیراشکی
۲ ساقه پیازچه
۱ حبه سیر خرد شده
۳۰ گرم گشنیز
نصف قاشق چایخوری سس ماهی
نمک و فلفل سیاه
سس چیلی روغن سرخ کردنی

طرز تهیه:

سیب زمینی‌ها را پوست کنده و به مکعب‌های ۵ میلی متری برش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیازچه را کمی بجوشانید و سپس به تکه‌های کوچک برش دهید. در یک کاسه بزرگ، میگو، گوشت چرخ کرده، سیب زمینی، گشنیز، سس ماهی، نمک و فلفل سیاه را با یکدیگر مخلوط کنید. خمیر‌های آماده را با استفاده از یک بشقاب، به صورت دایره‌ای برش دهید. یک قاشق غذاخوری از مواد را درون خمیر ریخته و همانند بقچه آن را جمع کنید. سر خمیر را با ساقه پیازچه ببندید. درون یک قابلمه متوسط روغن ریخته و پس از داغ شدن، دامپلینگ‌ها را درون آن سرخ کنید.

منبع: شبکه آشپزی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه اکثر سازمان‌ها و شرکت‌های اداری وعده‌های غذایی کارکنان خود را از کترینگ‌های شهر، سفارش می‌دهند. بهترین کترینگ‌ها در ارائه سالم‌ترین و متنوع‌ترین منوی غذایی دائماً با هم رقابت می‌کنند. برخی از شرکت‌ها غذاهای خاصی را مد نظر دارند و برخی دیگر تنوع غذایی یا کیفیت برایشان مهم‌تر است. در هر صورت، کترینگ‌ها با شناخت سلیقه مشتریان خود می‌توانند هر نیازی را برآورده کنند. شرکت ناریجه با سال‌ها سابقه و شناخت این بازار بزرگ، بهترین غذاها را با کیفیت بالا به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

دلیل انتخاب بهترین کترینگ و تهیه غذای سازمانی

چرا ارائه غذای سازمانی برای کسب و کارها مهم است؟ هر چند، در برخی از سازمان‌ها، کارکنان غذای خود را به تنهایی می‌خورند اما، غذا خوردن در کنار یکدیگر موجب مشارکت و شناخت بیشتر افراد از یکدیگر می‌شود. با یکبار سفارش غذای سازمانی از کترینگ ناریجه، نتایج فوق‌العاده آن را در روحیه و عملکرد کارکنان خود مشاهده کنید.

غذا خوردن در جمع همکاران باعث بهبود ارتباط بین افراد تیم، تقویت روابط، ایجاد اعتماد، رفاقت، افزایش شادی و رضایت شغلی و افزایش بهره وری می‌شود. اثرات مثبت کنار هم غذا خوردن در شرکت آنقدر زیاد است که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و معروف نیز آن را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

با سفارش غذا از کترینگ برای کارمندان خود، از مزایای زیادی برخوردار می‌شوید:

کارکنان را به استراحت کردن در زمان مشخص تشویق می‌کنید.

با تشویق به استراحت بین کار و زندگی تعادل ایجاد می‌کنید.

جایگزین‌های سالم برای غذاها و تنقلات ناسالم ارائه می‌کنید.

روحیه و بهره‌وری کارکنان را تقویت می‌کنید.

با ارائه وعده‌های غذایی متعادل نشان می‌دهید شرکت برای سلامتی و تندرستی کارکنان خود ارزش قائل است.

معمولاً، سازمان‌ها زمان و پرسنل کافی برای برنامه‌ریزی، سازماندهی سرو غذا، تنظیم منو، سفارش‌گیری، سرو و تمیز کردن ظروف غذا ندارند. این بدین معنی نیست که نمی‌توانند برای کارمندان خود غذای سالم و مقوی سرو کنند. شرکت‌های کترینگ و تهیه غذا با منوهای متنوع در کنار شما هستند تا با خدمات غذایی عالی، عملکرد و روحیه کارکنان شما را بالا ببرند.

۷ معیار مهم در انتخاب بهترین کترینگ‌

عوامل مختلفی در انتخاب یک کترینگ تاثیرگذار هستند. کیفیت مطلوب غذا، رعایت بهداشت، کیفیت مواد اولیه، نمایندگی‌های متعدد، منوی متنوع، سرو حرفه‌ای غذا، تخصص در تهیه انواع دسر و پیش غذا، زمان‌بندی دقیق و وقت شناسی از معیارهای مهم انتخاب بهترین کترینگ است. هر چه این ویژگی‌ها در کترینگ انتخابی شما بیشتر نمایان باشند، مطمئناً قرارداد شما با آن‌ها طولانی‌تر و رضایت بخش‌تر خواهد بود.

۱. کیفیت طعم و مزه غذاها

مسلماً مهمترین معیار برای انتخاب یک کترینگ، کیفیت غذای آن است. تخصص در آشپزی به معنای پخت انواع غذاها با طعمی عالی و بی‌نظیر، یک کترینگ را پیشتاز می‌کند. طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در مقادیر زیاد نیاز به تبحر و تجربه بالا دارد. کترینگ ناریجه این امکان را فراهم می‌کند که مدیران شرکت قبل از انعقاد قرارداد تمام غذاها و دسرها را بچشند تا از کیفیت طعم و مزه آن‌ها مطمئن شوند.

به هر حال، کیفیت غذاها همیشه مورد توجه کارکنان است و آن‌ها را ترغیب به غذا خوردن در شرکت می‌کند. تهیه مواد اولیه باکیفیت، نحوه پخت و تبحر آشپز بر طعم نهایی غذاها بسیار موثر است. کترینگ‌های خلاق با مواد اولیه باکیفیت و تازه بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهند.

۲. منو متنوع و سفارشی

یک برنامه غذایی متنوع و منعطف فقط توسط یک کترینگ حرفه‌ای ارائه می‌شود. منو باید تمام غذاهای اصلی ایرانی مانند خورشت‌ها و پلوها را دربر بگیرد و غذایی فرنگی، فست فود، خوراک‌ها، سالادها و سوپ‌ها و آش‌ها را نیز در کنار غذای اصلی ارائه دهد. همچنین برنامه‌ریزی برای منوی منعطف با ارائه غذاهای رژیمی، بدون قند، کم کالری یا بدون گلوتن برای مشتریان خاص، بسیار اهمیت دارد. بهترین کترینگ‌ها هرگونه درخواست خاص را برآورده می‌کنند، با تغییرات و سلایق خود را سازگار می‌کنند و با سازمان به خوبی هماهنگ می‌شوند.

۳. سرو حرفه‌ای غذا

زمانی که غذا به درستی به دست مصرف کننده می‌رسد تمام زحمات پرسنل شرکت تهیه غذا به بار می‌نشیند. سرو غذا توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب در محل سازمان نشان از تخصص و تبحر کترینگ دارد. تمام شرکت‌های کترینگ از ماشین‌های مخصوص حمل غذا برای انتقال غذا به شرکت مورد نظر استفاده می‌کنند. علاوه بر این، تزئین غذاها و سالادها، بسته بندی باکیفیت و بهداشتی، توجه به جزئیات و ظاهر غذاها و پرسنل خوش پوش و مرتب برای سرو غذا اهمیت دادن به مشتری را یادآوری می‌کند.

۴. وقت شناسی پرسنل کترینگ

سرو غذا در زمان تعیین شده در مکان اداری اهمیت زیادی دارد. سازمان یا شرکت زمان دقیق حضور کارمندان در غذا خوری را برنامه‌ریزی می‌کنند بنابراین، باید غذا به موقع به محل برسد و سرو شود. کترینگ‌هایی با سابقه درخشان در سرو غذا در ساعت معین، کمترین خطا را دارند و برای حل تمام مشکلات غیرمنتظره آمادگی دارند. این شرکت‌ها متعهد می‌شوند در هر شرایطی مشتری خود را در اولویت قرار دهند و غذا را به موقع در محل سرو کنند. وقت شناسی باعث جلب اعتماد می‌شود و بهترین تبلیغ برای جذب مشتریان بیشتر است.

۵. نمایندگی‌ها

وجود نمایندگی‌ها در سرتاسر شهر دسترسی به کترینگ را آسان‌تر می‌کند. معمولاً شرکت‌ها تمایل دارند از کترینگ‌های نزدیک به محل کار استفاده کنند تا هم نظارت بهتری به کترینگ داشته باشند و هم غذا به موقع و بدون کوچک‌ترین مشکل به اداره برسد.

۶. مهارت ارتباطی بالا

سازمان‌ها نیاز دارند دائماً بر نحوه کار کترینگ نظارت داشته باشند. کترینگ ناریجه در اسرع وقت به سوالات و ابهامات مشتریان خود پاسخ می‌دهد و همیشه ارتباط خود را با مدیران شرکت حفظ می‌کنند. ارائه اطلاعات دقیق در مورد نحوه طبخ غذاها، کیفیت مواد اولیه، سلامت و بهداشت غذاها، ذخیره‌سازی اصولی مواد اولیه و کنترل سرو غذاها از ویژگی‌های یک کترینگ متعهد است.

۷. ارائه خدمات برای رویدادها

پذیرایی و سرو غذا در رویدادهای مهم سازمان‌ها برای مدیران بسیار اهمیت دارد. از این رو، بهترین کترینگ باید بتواند خود را با موقعیت‌های مختلف تطبیق دهد و برای هر رویداد یا جلسه‌ای بهترین امکانات پذیرایی و سرو غذا را فراهم کند. ارائه بهترین خدمات سرو غذا حتی با وجود محدودیت زمانی و یا شرایط خاص فقط تخصص کترینگ‌های معتبر و باتجربه است.

همان طور که دیدید، یک کترینگ حرفه‌ای تاثیر زیادی در ارائه خدمات مربوط به غذای شرکتی و پرسنلی دارد. برترین کترینگ‌ها با تکیه بر دانش و تجربه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای شرکتی و پرسنلی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خلاقیت و مشتری مداری در ارائه خدمات توسط برخی از شرکت‌های تهیه غذا مانند ناریجه، آن‌ها را از سایر رقبا متمایز کرده است.

سوالات متداول

۱. چرا سفارش غذا از کترینگ‌ها برای سازمان‌ها مهم است؟

معمولاً سازمان‌ها برای سرو غذا در محیط اداری تجهیزات کامل را ندارند. از این رو، کترینگ‌ها و شرکت‌های تهیه غذا با هزینه‌ای به صرفه و معقول طبخ و سرو غذا را در بهترین شرایط برای سازمان‌ها انجام می‌دهند.

۲. ویژگی بهترین کترینگ‌ها چیست؟

منوی متنوع، وقت شناسی، استفاده از مواد اولیه تازه، رعایت بهداشت و سلامت غذاها، پرسنل خوش برخورد، ارتباط موثر کترینگ و مشتری برای ارائه غذاهای خلاقانه و خوش طعم از سوی کترینگ بسیار مهم است.

۳. مهمترین عامل انتخاب کترینگ چیست؟

ویژگی‌های زیادی در انتخاب یک کترینگ موثر است اما، کیفیت و تنوع غذاها ویژگی‌هایی هستند که به این شرکت‌ها ارزش و اعتبار خاصی می‌دهند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6081181

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)
  • پخت یک غذای خلاقانه با گوشت، سیرابی و جگر توسط آشپز روستایی چینی (فیلم)