Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:33:38 GMT

ظریف: قهر با صندوق رأی قطعا راه‌ حل نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۷۲۳

ظریف: قهر با صندوق رأی قطعا راه‌ حل نیست

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد : قهر با صندوق رای قطعا راه حل نیست .

به گزارش ایسنا،  محمد جواد ظریف در روز دوشنبه در ویدیویی که متن آن را نیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نوشت:  
سلام
جمعه روزی است که از طریق صندوق‌ رای می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندانمان باز نگهداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم‌ نبوده و نیستند، و من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است.
اما قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید از آنها نخواهد کاست.
ملت توسعه‌خواه ملتی است که هیچ فرصتی را — حتی ظاهرا کوچک — برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد.
مردم ما مؤثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشورند. مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم — در داخل و خارج — در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند، منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.
مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.
افزایش مشارکت به ناامیدی تندروهای بیرونی و درونی، صهیونیست ها و تروریست‌های اقتصادی — که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند — خواهد انجامید.
مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند. امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد،‌ آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند.
دست در دست هم، 28 خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا مهاجر گفت: ۷۰ درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و گفت: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی افزود: در این طرح ۴۵۰ هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر بار دیگر بر نقش بی‌بدیل مردم در انجام امور اشاره کرد و گفت: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم فابل دست یافتن نیست.

دیگر خبرها

  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد
  • بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • ۱۲ همت برای اجرای طرح‌های مسکن هزینه شد
  • ۱۲ همت برای اجرای طرح های مسکن هزینه شد