Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز معتقد است با توجه به کیفیت وانگیزه بازیکنانش بازگشت دوباره به لیگ دو فوتبال ایران دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دور رفت مرحله نهایی لیگ 3 فوتبال کشور به پایان رسید و نماینده البرز با کسب عنوان سومی موقتا به کار خود پایان داد.

در دور رفت شهدای رزکان توانست با تکیه بر توان بومی و نمایشی خوب خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دو مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر باشگاه شهدای رزکان البرزدر ارتباط با دور رفت بازی ها گفت: خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی را در دور رفت کسب کنیم و اگر بدشانسی و برخی مشکلات داوری نبود شرایط جدول به گونه ای دیگر رقم می خورد.

حمید کریمی افزود: کادرفنی وبازیکنان با انگیزه ای بالا تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه ممکن به کار گرفتند وامیدوارم این روند را در نیم فصل دوم نیز ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم بازی به بازی بهتر شده  است گفت: برای تقویت تیم در دور برگشت مسابقات چند بازیکن را مدنظر داریم و تلاش می کنیم آنها را جذب کنیم.

مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز در پایان گفت: بازگشت دوباره به لیگ دو با توجه به انگیزه و کیفیتی که بازیکنان نشان دادند دور از دسترس نیست وامیدوارم در نهایت به این هدف برسیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز لیگ دو لیگ 3 حمید کریمی شهدای رزکان شهدای رزکان لیگ دو دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان