Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@09:42:20 GMT

بازی با عراق آخرین قدم برای رسیدن به موفقیت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۸۹۸

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: این بازی آخرین قدم برای رسیدن به موفقیت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: پیش از آمدن به بحرین می‌دانستیم که باید چهار بازی سخت انجام دهیم و از هر چهار بازی پیروز از زمین خارج شویم که این موضوع به ما فشار وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این چهار بازی یک بازی باقی مانده است و فکر می‌کنم بازی سخت تری به نسبت سه بازی قبل باشد. اما تیم خیلی خوبی داریم و جو تیم بسیار خوب است و هرچه داریم در این بازی خواهیم گذاشت و از همه توان استفاده می‌کنیم تا بازی آخر هم پیروز از میدان خارج شویم.

اسکوچیچ درباره تیم عراق گفت: برای بازیکنان عراق و مربیشان احترام قائل هستیم. آن‌ها مربی خوبی دارند و تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات دقیقی از بازیکنان عراق در دیدار فردا مقابل ایران در اختیار دارد یا خیر، اظهار داشت: درباره ترکیب تیم عراق اطلاعاتی نداریم. همیشه وقتی بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد یعنی یک بازیکن باید بیرون از زمین بماند؛ بنابراین وقتی بازیکنی در زمین قرار بگیرد، قطعا بهترین ترکیب ممکن را به میدان فرستادند.

وی ادامه داد: جو بسیار خوبی بر تیم ما حاکم است و امیدواریم این جو مثبت را به بازیکنانی که در زمین بازی خواهند کرد نیز انتقال بدهیم تا آن‌ها نیز این احساس خوب را داشته باشند. بازی‌های قبل را باید فراموش کنیم، چراکه یک قدم برای با موفقیت به پایان رساندن این تورنمنت باقی مانده است.

حاج صفی: همیشه بازی‌های ایران و عراق جذاب و پر گل بوده است
ملی‌پوش فوتبال کشورمان هم در نشست خبری پیش از بازی با عراق تاکید کرد از ابتدا تنها یک هدف داشتیم، اینکه از این گروه صعود کنیم.

حاج صفی در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: از نظر شرایط تیمی، از بعد فنی و روحی و روانی بازی به بازی بهتر شدیم و الان خدا را شکر تیم برای بازی فردا آماده است و همه می‌دانیم بازی سختی داریم و همیشه بازی‌های ایران و عراق پرگل و جذاب بوده است. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب باشد و همه مردم از دیدن این بازی لذت ببرند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی گفت: از وقتی به بحرین آمدیم صحبت‌هایی ما بازیکنان باهم داشتیم و شرایط را کاملا درک می‌کردیم که در بازی‌های رفت، امتیازات را خیلی ساده از دست دادیم؛ بنابراین از وقتی آمدیم هم قسم شدیم که فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. پس هم قسم شدیم و از ابتدا تنها یک هدف داشتیم، اینکه از این گروه صعود کنیم، چراکه واقعا لیاقت آن را داریم. همینطور هم شد و سه بازی خوب انجام دادیم و یک جو فوق العاده در تیم است.

ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: به همین خاطر تیم همیشه سرحال بود و انرژی مثبت داشتیم و انرژی‌هایی که از داخل ایران توسط مردم و پیشکسوتان به ما رسید و به ما کمک کرد و انرژی ما را چند برابر کرد تا بازی‌ها را خوب شروع کنیم. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب و پر انرژی انجام دهیم تا برنده بازی شویم. برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، سرمربی ، مقدماتی جام جهانی ، ایران و عراق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی سرمربی مقدماتی جام جهانی ایران و عراق نشست خبری پیش از بازی با عراق عراق گفت بازی ها یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)



منبع:پیج kimzgrows

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راز موفقیت پپ گواردیولا را از زبان خودش بشنوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی