Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: شیب کاهش بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور شاهد هستیم، خوشبختانه آمار بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در سطح کشور کاهش پیدا کرده است. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه، گفت: شیب کاهش بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تصریح کرد: خوشبختانه آمار بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در سطح کشور کاهش پیدا کرده است، روند واکسیناسیون به شیوه فعلی توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این رابطه بی تأثیر نبوده است.   عبداللهی تأکید کرد: اجتماعات در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید باعث شکل‌گیری موج جدید بیماری کرونا شود، باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.   بیشتربخوانید: سپاه موفق به ساخت واکسن کرونا «نوراوکس» شد/ آغاز تست بالینی از هفته آینده   معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به ساختار طبیعی ورود نیروهای مسلح از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوزه ساخت واکسن، اضافه کرد: همه جای دنیا شاهد ورود نیروهای مسلح به حوزه ساخت واکسن هستیم در این رابطه روسیه را می‌توان مثال زد.
عبداللهی با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران نیز وارد این عرصه شده است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این راستا گام بلندی با ساخت واکسن «نوراوکس» برداشته است، ان‌شاءالله در ماه‌های آینده با افزایش دامنه واکسیناسیون در کشور این بیماری را مهار و کنترل خواهیم کرد.   بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است شلیک موشک‌های مقاومت از مکان‌ها و زوایای مختلف به سرزمین‌های اشغالی/ شکست صهیونیست‌ها علی‌رغم بهره‌گیری از سلاح‌های ۷۳۰ میلیون دلاری مجهز به بمب‌های نقطه‌زن/ هدف‌گذاری فلسطین برای ساخت سری جدید موشک «قاسم» ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه/ انتقال پرواز‌های صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های بومی/ پشت سر مقام معظم رهبری در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند طلب ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری ایران از آمریکا درباره ۹۹۶ قرارداد نظامی/ بُعد حقوقی پرونده خرید‌های نظامی ایران و انگلیس حل شده، ولی گره «سود» باقی است/ برجام گشایشی نداشت بلکه باعث استمرار تحریم‌های تسلیحاتی شد

 

انتهای پیام/

    برچسب ها: احمد عبداللهی سپاه کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد عبداللهی سپاه کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیماران کرونایی بیمارستان ها نیروهای مسلح آموزش پزشکی سطح کشور ساخت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری