Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_مسئول ستاد مرکزی گفتمان مبارزه با فساد آیت الله رئیسی در خوزستان گفت:امشب اجتماع بزرگ دانشگاهیان و نخبگان حامی آیت‌الله رئیسی با هدف ارائه راهکارهای توسعه خوزستان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سعید شاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت:  حضور آیت الله رئیسی که کارنامه روشن در مبارزه با فساد و تبعیض دارد، موجب دلگرمی طرفداران انقلاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتباط سازنده آیت الله رئیسی با جوانان و دانشگاهیان یک فرصت مناسب برای رشد و تعالی کشور در ابعاد مختلف است و تمایل امروز نخبگان به آیت‌الله رئیسی می‌تواند ظرفیت جوانان را برای کشور به پای کار آورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اوضاع بغرنج اقتصادی ناشی از ضعف مدیریت است/‌رئیسی کشور را از راه‌‌های دشوار عبور می‌دهد‌رئیس دادگستری گلستان: پرونده قضایی تخلف انتخاباتی نداشتیمکمپین «مردم میدان» در فضای مجازی راه‌اندازی شد

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در 8سال گذشته دولت مدام شعار جوان و دانشجو را سر می‌داد حال آنکه دانشگاهیان چه اساتید، چه دانشجو و چه پرسنل مورد کمترین اعتنا قرار گرفتند.

شاکریان گفت: دولت روحانی با دوری از افکار جوانان و سپردن مسئولیت های مهم به افراد ناتوان و خسته، نخبگان را از دایره تصمیم گیری کشور خارج کردند.

وی بیان داشت: با هدف هم افزایی و استفاده از افکار و راهکارهایی اساتید دانشگاه اجتماع بزرگ دانشگاهیان در خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد مرکزی گفتمان مبارزه با فساد آیت الله رئیسی در خوزستان گفت: در این اجتماع که امشب ساعت 21 در ستاد سلامت برگزار می‌شود، دکتر امین ترابی پور مسئول ستاد سلامت خوزستان، دکتر منصور امین مسئول ستاد برای مردم خوزستان سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی برگزار می شود مسئول ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی