Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان و فرماندهان ۵۰ هزار پایگاه بسیج در مساجد و محلات کشور پیرو تأکید امامین انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم و دخالت در سرنوشت خود بیانیه‌ای صادر کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسیجیان و فرماندهان 50 هزار پایگاه بسیج در مساجد و محلات کشور پیرو تأکید امامین انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم و دخالت در سرنوشت خود بیانیه‌ای صادر کردند، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

((.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ...))

(رعد/11)

حضرت امام خمینی(ره) : این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی): همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می‌دهند دلشان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند.

حمد و سپاس خدای بی‌همتا را که بر ما منّت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه را بر ما ارزانی داشت تا تحت زعامت آن عارف نستوه، ظلم و ستم جهانخواران و جیره‌خواران داخلی آنان را پایان ببخشیم و پرچم با شکوه حاکمیت "الله" را بر بلندای نهضت‌های مردمی جهان به اهتزاز درآوریم.

و اینک که در سپیده‌دم طلوع فصل جدید حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران و طلیعه روحبخش و فرحناک گام دوم انقلاب، گام‌های استوار جمهوریت و اسلامیت فراتر از مرزهای جغرافیایی، حاکمیت کلیدی دلها را به دست آورده، ملت ما را در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داده است تا به همت و یاری یکدیگر به فصل جدید جمهوریت و اسلامیت، عقلانیت و اقتدار و نشاط و آبرومندی در زندگی سلامی دوباره بکنند و با انتخابی شایسته و اصلح، ایرانی عزتمند و سرافراز را شاهد باشند و این محقق نمی‌شود مگر با همت و اراده پرخروش و خواست همه ما.

بسیجیان و فعالان مساجد در محلات سراسر کشور، با تعظیم و تکریم مردم عزیز، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌کند تا تحت عنایت ذات اقدس الهی، با حضوری دشمن‌شکن و آگاهانه در انتخابات 28 خرداد ماه 1400، با شایسته‌ترین انتخاب که به فرموده فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) باید فردی ولایتمدار با مدیریت قوی، ایمان قوی، عدالتخواه و فسادستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های کشور و جوانان، همیشه در میدان برای خدمت باشد، گامی دیگر در اعتلاء و ارتقای ایران اسلامی برداریم.

همه باهم به نیابت از شهدا می ‌آییم و می‌سازیم فردای ایران اسلامی را

دهها هزار نفر از بسیجیان، فرماندهان و فعالان مسجدی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها|نامزد اصولگرای شورای شهر قزوین: مطالبات مردم را فدای تعاملات بیجا نمی‌کنیمنشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان در دفتر تسنیم برگزار می‌شود‌

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسجد بسیج دانشجویی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مسجد بسیج دانشجویی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات وظیفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سربازان

آفتاب‌‌نیوز :

مجوز استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح صادر شد.

اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح، صادر شده که بر اساس آن، به مدت ۲ سال استفاده از تعداد محدودی نیرو‌های وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

 وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد ۹۳۸ پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استاندارد‌های لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است.

 وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیازاست که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، موثر واقع شود.

 کریمی همچنین در خصوص اثربخشی موضوع نیز اظهار نمود: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیرو‌های مسلح بالغ بر ۳۵۰ نیروی امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آن‌هاشد.

وی در ادامه افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیرو‌های امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستا‌ها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود.

 مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی در پایان یادآورشد: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستادکل نیرو‌های مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیرو‌های مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی اافزود: در این جلسه در خصوص چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکار‌های رفع آن‌ها بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • خبر خوش برای سربازان
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان