Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:12:40 GMT

راهپیمایی فردا اقدامی خطرناک است/ همه آماده باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۲۶۱

راهپیمایی فردا اقدامی خطرناک است/ همه آماده باشند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه به راهپیمایی پرچمها موسوم است و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و تنش زا و خطرناک است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین یکپارچه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی عمل خواهد کرد و آماده رویارویی فراگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: حملات تجاوزکارانه صهیونیستهای افراطی مورد حمایت رژیم و ارتش اشغالگر تشدید شده است و این در راستا طرحهای شهرک سازی و یهودی سازی و تسلط بر قدس و اجرای جنایات پاکسازی نژآدی علیه ساکنان قدس اشغالی است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: آنچه راهپیمایی پرچمها نامیده می شود و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و خطرناک است که به مقدسات ما آسیب می زند و اقدامی تجاوزکارانه علیه اعراب و مسلمانان است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما در همه شهرها و روستاها و اردوگاهها به منظور برای آمادگی با مقابله با هر گونه تعدی به مقدسات، بسیج عمومی اعلام می کنیم.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: از فلسطینی ها در اراضی ۴۸ و کرانه باختری و قدس می خواهیم که در راستای حمایت از مسجد الاقصی حرکت کنند و از ساکنان قدس هم می خواهیم که در منطقه باب العامود و شیخ جراح وم محله بطن الهوی دست به تحصن و اعتصاب بزنند.

جهاد اسلامی همچنین از آمادگی مقاومت فلسطین برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و واکنش کوبنده به هر اقدام تجاوزکارانه آن خبر داد.

کد خبر 5234660

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایران افغانستان عراق جو بایدن برجام لبنان جی هفت سوریه مذاکرات وین میخائیل اولیانوف جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند