Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران در واکنش به خبر فوت یک کودک در بوستان رازی اعلام کرد: علت فوت این کودک هنوز مشخص نیست و باید منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی باشیم.

در پی انتشار خبری مبنی بر مرگ کودک 6 ساله در بوستان رازی تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه11 تهران، ضمن ابراز تسلیت به خانواده کودک و ابراز همدردی دراین حادثه تلخ، اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه 19 خرداد متوجه خبر فوت کودکی 6ساله در ضلع غربی بوستان رازی به علت نامعلوم شدیم که بلافاصله  پیگیری های مربوطه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی تهران با تعیین هیئت 3نفره کارشناسان دادگستری برای رسیدگی و اعلام نظر علت حادثه اقدام کرده است که قطعا شهرداری منطقه11 تهران پس از اعلام نتیجه نهایی علت فوت توسط پزشکی قانونی ضمن اقدام قانونی با مسببین این حادثه نتیجه را به شهروندان و رسانه ها اعلام می کند.فارس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بوستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به جنوب - شعبانلو، شاهد سقوط یک اصله درخت به دلیل وزش باد شدید بودیم و در پی آن یک لاین از این مسیر یعنی ورودی خیابان شعبانلو مسدود و باعث بوجود آمدن اختلال حرکت در این مسیر شد. 

وی افزود: در این راستا نیرو‌های خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری تهران سریعا به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به جمع آوری درخت کردند. 

با اقدام به موقع نیرو‌های خدمات شهری مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) سریعا رفع شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: نیرو‌های پلیس راهور تهران و همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در محل حادثه حضور داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بزرگراه امام علی (ع) در شرایط عادی قرار دارد و هیچ گونه مشکلی در عبور و مرور از این بزرگراه راه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی علت پنجرشدن خودروهای مسافران در مرز رازی
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • آزاد راه قزوین - تهران پر حادثه‌ترین محور استان قزوین
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد