Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله پریچهره روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک برای کمبود شعبه های اخذ رای درخواست های مکتوب از سوی فرمانداری‌های شهرهای پاکدشت، ملارد، شهریار، پیشوا و قدس به این اداره کل ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان آمادگی دارد که در صورت پیشنهاد استانداری تهران و ستاد انتخابات کشور استقرار صندوق های اخذ رای را پایتخت نیز فراهم کند گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی مبنی بر کمبود شعب اخذ رای به ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن دعوت آحاد مردم و ورزشکاران استان تهران برای شرکت در انتخابات پرشور تاکید کرد که همیشه ورزشکاران و عوامل اجرایی این نهاد پیش قدم بوده و برای آینده کشور خود حضور پرشوری داشته اند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پریچهره همچنین به اختصاص ۲۰ فضای ورزشی استان تهران برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کرونا خبرداد و گفت: با اجرای طرح سراسری ستاد ملی کرونا در حال حاضر ۱۸ فضای سالنی و ۲ فضای روباز برای واکسیناسیون خودرویی در سطح استان تهران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در صورت همگانی شدن این طرح این نهاد ورزشی، آمادگی دارد تا فضاهای ورزشی دیگری به این بخش اختصاص دهد.

استان تهران دارای ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی بوده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، به ۴ مؤلفه مورد تاکید رهبر انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: همچون دور اول انتخابات، در دور دوم نیز ۴ مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در دستور کار قرار مجریان گیرد.

وی تاکید کرد: هر یک از مجریان انتخابات در حوزه کاری خودش برای مشارکت حداکثری تلاش نماید تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو، آذرشهر، شبستر و میانه آمادگی کامل وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: صیانت از آرای مردمی و حفظ سلامت انتخابات به عنوان یک حق الناس برای ستاد انتخابات استان است.

وی خطاب به اعضای کمیته فناوری اطلاعات، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول با جدیت کامل پیش برود.

فرهاد شیدایی، مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: در مرحله اول انتخابات، ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رأی در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رأی کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری مستقل استان و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین، کار انتخابات و انتخاب نامزدها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

کد خبر 6085508

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود