Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دادستان انقلاب استان قزوین گفت: رسانه‌ها بین مردم و اقشار مختلف جامعه نفوذ بالایی دارند و باید از این ظرفیت برای دعوت مردم به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد قاسمی ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب و اهالی رسانه استان که با موضوع «انتخابات و رسانه» ظهر امروز در سالن جلسات بسیج اقشار سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، با تاکید بر لزوم کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار داشت: هر چقدر فاصله بین مدیران و خبرنگاران کمتر شود، دشمن کمتر می‌تواند از خلأ ارتباطی اهالی رسانه و مسئولان به نفع خود استفاده کند و به این ترتیب قضاوت مردم هم به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش بزرگ و مهم رسانه‌ها در 2 قرن اخیر اضافه کرد: دولت‌های مستکبر جهان از جمله آمریکا تمام استفاده ممکن را از ظرفیت رسانه کرده‌اند و پیش از انجام اقدامات استکباری خود، در رسانه‌های جهانی برای آن فضاسازی و زمینه‌چینی کردند. ضمن اینکه با ورود شبکه‌های اجتماعی به فضای مجازی این شبکه‌ها از رسانه‌های کلاسیک سبقت گرفته و سبب شده‌اند که دشمن بدون استفاده از ابزار نظامی به خواسته‌هایش برسد.

قاسمی با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای از نیروهای داخلی بهره می‌برد، ادامه داد: علت استفاده از نیروهای داخلی این است که اثر تخریب نیروهای داخلی بیشتر از خارجی‌هاست. ضمن اینکه نیروهای داخلی راحت‌تر می‌توانند میان صفوف مردم و مسئولان استفاده کرده و از اطلاعات روز برای تخریب نظام بهره ببرند. 

وی رسانه را آینه تمام‌نمای آسیب و پیشرفت در جامعه توصیف کرد و گفت: فصل مشترک رسانه و دستگاه قضا انصاف و داوری است که رسانه در انتشار خبر و دستگاه قضایی در صدور حکم باید آن را مراعات کنند. البته مدعی نیستیم که عدالت محض برقرار شده؛ اما باید برای رسیدن به پیشرفت و رشد در مسیر قانون قدم برداشت و مطالبه‌گری را در چارچوب قانون انجام داد.

رسانه‌ها از نفوذ خود برای مشارکت حداکثری استفاده کنند

رئیس ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت:‌ رسانه‌ها بین مردم و اقشار مختلف جامعه نفوذ بالایی دارند و باید از این ظرفیت برای دعوت مردم به حضور در پای صندوق رأی استفاده کنیم؛ چون رأی دادن حق مردم است و رسانه‌ها باید این حق قانونی را به مردم یادآوری کنند.

قاسمی با ذکر اینکه باید از اختیارات خود برای تغییر به‌هنگام وضع موجود استفاده کنیم، افزود: هر شخصی می‌تواند نسبت به سیاست و وضعیت اجرایی کشور معترض باشد؛ اما اینکه عده‌ای فکر می‌کنند که با حضور نیافتن در انتخابات اعتراض خود را به گوش مسئولان می‌رسانند، تفسیر غلطی است و انقلاب اسلامی مسیر مشخصی دارد و در این حوزه دولت در مسیر اجرا امکان دارد اشتباهاتی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری قزوین: همه بر اساس تکلیف در انتخابات حاضر شوند‌رئیس‌کل دادگستری قزوین: نامزدها و هواداران در تبلیغات انتخاباتی اخلاق را رعایت کنندتماشای مناظره سوم نامزدهای ریاست جمهوری در قزوین به روایت تصویر

امیدآفرینی باید در عمل انجام شود

وی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را از جمله راهبردهای دشمن دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که موفقیت‌های کشور توسط مردم مشاهده نشده و مردم فقط نقاط تاریک و منفی را ببینند. ضمن اینکه هر مقامی اقدامات مثبت و منفی دارد؛ ولی دشمن روی اقدامات منفی آن کار رسانه‌ای می‌کند تا در موسم انتخابات محصول آن را درو کند.

قاسمی ادامه داد: امیدآفرینی را از مجرای حرف و صحبت نمی‌گذرد و مردم باید در عمل پیشرفت و رشد را احساس کنند که در این صورت امید به آینده کشور تقویت خواهد شد. با این حال نباید این نکته را فراموش کنیم که دشمن خوب ما را نمی‌خواهد و از هر مشکل یا کمبود ما به نفع خودش استفاده می‌کند و به همین خاطر نباید ژست دلسوزانه دشمن را باور کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات قوه قضائیه استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات نیروهای داخلی بین مردم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند

دادستان کل کشور گفت: طرح نور یک یک اقدام مقدم و موثر است و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ محمدکاظم موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به موضوع ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و کشف حجاب اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته به همت فراجا طرحی با عنوان طرح «نور» در کشور اجرایی شده است و خوشبختانه در برخی از مراکز وضعیت بهتر شده و این اقدام یک اقدام مقدم و موثری است.
 
وی ادامه داد: دادستانی از اقدام قانونی فراجا حمایت می‌کند و این اقدام باید مستمر باشد و نباید مقطعی انجام شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد و باید از طریق احسان با این اشخاصی که مورد فریب دشمن قرار گرفته‌اند برخورد کنیم.
 
دادستان کل کشور در پایان بیان کرد: بیشتر این افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند و همکاری خوبی با فراجا و دادستانی داشته‌اند و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند