Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:49:23 GMT

وزیر خارجه جدید تل‌آویو: برجام، توافقی بد است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۴۸۶

وزیر خارجه جدید تل‌آویو: برجام، توافقی بد است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اعضای کابینه جدید رژیم صهیونیستی که امروز کار خود را آغاز کردند، مواضعی مشابه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق این رژیم (که ۱۲ سال در قدرت بود)، علیه توافق هسته‌ای ایران اتخاذ کردند.

«یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید و وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی مدعی شد: «برجام،‌ یک توافق بد است و ما هر کاری بتوانیم برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم انجام می‌دهیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، لاپید که در توافق کابینه چرخشی قرار است دو سال دیگر نخست‌وزیر اسرائیل شود، در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که روند توافق‌های سازش با کشورهای عربی را به قوت قبل ادامه می‌دهد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن

به گزارش قدس آنلاین، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه عراق امروز در واشنگتن با یکدیگر دیدار و درباره راه‌اندازی توافق چارچوب راهبردی مشترک و همچنین تشکیل کمیته هماهنگی میان عراق و آمریکا رایزنی کردند.

علاوه بر این، تعدادی از پرونده‌های مختلف از جمله در بخش اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی در عراق روی میز مذاکره دو طرف بود.

السودانی تأکید کرد توافق چارچوب راهبردی مانند یک نقشه راه برای گسترش روابط آینده عراق و آمریکا است.

آنتونی بلینکن در دیدار نخست وزیر عراق گفت:«خرسندیم که می‌بینیم عراق در پرونده‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و انرژی به موفقیت می‌رسد. با محمد السودانی دیدار مثمر ثمری داشتیم.»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود
  • نخست‌وزیر انگلیس از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
  • قطر: اقدامات اسرائیل موجب بی ثباتی در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اشغالگر صهیونیستی ریشه اصلی ناامنی است
  • اقدامات رژیم صهیونیستی موجب بی ثباتی در منطقه شده است
  • امیرعبداللهیان: ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است
  • زخمی شدن ۵ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جلزون
  • تاکید دمشق بر حق مشروع تهران برای پاسخ به اقدام شرورانه تل‌آویو