Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@05:42:43 GMT

دونیل مالن گزینه دورتموند برای جانشینی جیدون سانچو

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۵۱۳

دونیل مالن جانشین جیدون سانچو در دورتموند می شود

دونیل مالن، مهاجم هلندی 22 ساله باشگاه آیندهوون مورد توجه دورتموند قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، در صورت جدایی احتمالی جیدون سانچو از دورتموند طی پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو و انتقال احتمالی او به منچستریونایتد، باشگاه آلمانی دونیل مالن را به عنوان هدف اصلی خود برای جایگزینی او در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالن تا سال 2024 با پی اس وی آیندهوون قرارداد دارد و جذب او، چیزی حدود 30 میلیون یورو خرج روی دست دورتموند خواهد گذاشت. 

در حال حاضر میان قیمتی که دورتموند برای جیدون سانچو در نظر گرفته و پیشنهاد نخست منچستریونایتد، 20 میلیون یورو اختلاف وجود دارد اما انتظار می رود که تا تابستان، توافق میان طرفین حاصل شود. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جیدون سانچو دونیل مالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟