Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:29:16 GMT

بازوبند، پاداش بزرگ میلان به قهرمان دانمارکی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۶۵۰

بازوبند، پاداش بزرگ میلان به قهرمان دانمارکی

سیمون کیائر قهرمان این روزهای دانمارک، از فصل بعد احتمالا کاپیتان میلان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ایست قلبی کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند، جهانی را در شوک فرو برد اما سیمون کیائر توانست بدون از دست دادن کنترل و دستپاچگی در خطیرترین لحظات خود را بالای سر اریکسن برساند تا اجازه ندهد ستاره بیهوش دانمارک با بلعیدن زبانش دچار خفگی شود و پس از رسیدن تیم پزشکی، پیش همسر گریان و نگران اریکسن رفت و به او دلداری و قوت قلب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پزشکانی که به کمک کریستین اریکسن در زمین چمن استادیوم کپنهاگ آمدند، زندگی این ستاره دانمارکی را نجات دادند. در این میان سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک نیز چهره ای تاثیرگذار در نجات اریکسن بود که با اعمال خود معنای تازه ای از بستن بازوبند کاپیتانی به بازو را به نمایش گذاشت.

به محض اینکه اریکسن به زمین افتاد، کیائر پست خود در میانه میدان را رها کرد و به سوی هم‌تیمی خود دوید. کیائر تا زمان رسیدن تیم پزشکی دو اقدام بسیار مهم و حیاتی انجام داد؛ اول اینکه اجازه نداد اریکسن که هشیاری خود را از دست داده بود زبان خود را ببلعد و راه تنفس او را باز نگه داشت. دومین اقدام حیاتی کاپیتان دانمارک این بود که بدن اریکسن را طبق پروتکل های کمک های اولیه در حالت درستی قرار داد تا تیم پزشکی از راه برسند.

 

 

 

 

سپس موج تحسین های جهانی بود که به سمت کیائر سرازیر شد و او اکنون به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شده است.

طبق ادعای اسپورت مدیاست ایتالیا، باشگاه میلان نیز این حرکت کیائر را بدون پاداش نخواهد گذاشت.

سران میلان قصد دارند بازوبند کاپیتانی تیم شان را در فصل بعد به ستاره دانمارکی بدهند. تمامی هواداران و نیز بازیکنان میلان نیز با این قضیه موافقند. به زودی جلسه ای با حضور استفانو پیولی سرمربی میلان و رومانیولی کاپیتان فعلی میلان برگزار خواهد شد و انتظار می رود پس از آن، کیائر به عنوان کاپیتان جدید روسونری معرفی شود.

.

تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن آث میلان سیمون کائر یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن آث میلان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!