Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:24:16 GMT

بازی جهان باز «آواتار» سال آینده منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۸۳۸

بازی جهان باز «آواتار» سال آینده منتشر می‌شود

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ونچربیت (Venture beat)، شرکت فرانسوی یوبی‌سافت که از نام‌های شناخته شده در حوزه توسعه بازی‌های ویدئویی است، در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E3) از ساخت و انتشار بازی آواتار: مرزهای پاندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) خبر داد. این بازی براساس فیلم‌های آواتار به کارگردانی جیمز کامرون و با استفاده از موتور بازی اسنودراپ یوبی‌سافت ساخته شده و در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آواتار با دو میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان است. این فیلم علمی- تخیلی داستان سیاره غنی و زیبای پاندورا را روایت می‌کند که موجودات بومی آن در چرخه‌ زندگی با هم یکی شده‌اند. ماجراهای فیلم از جایی شروع می‌شود که انسان‌ها در جست‌وجوی عنصر نایابی به نام آنابتانیوم به این سیاره تجاوز کرده و با موجودات قدبلند و آبی رنگ ساکن آن موسوم به ناوی‌ها درگیر می‌شوند. کامرون به دنبال ساخت ۴ دنباله برای این فیلم پرطرفدار است.

یوبی‌سافت در ساخت بازی مرزهای پاندورا با شرکت فاکس اینتراکتیو و کمپانی لایت استورم اینترتیمنت جیمز کامرون همکاری می‌کند. توسعه‌دهندگان یوبی‌سافت اعلام کردند بازی مرزهای پاندورا را طوری می‌سازند که به بازیکن اجازه دهد سیاره پاندورا را با تمام پیچیدگی‌هایش بدون محدودیت زیرپا گذاشته و کشف کند.

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای هالیوود سینما بازی های ویدئویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای هالیوود سینما بازی های رایانه ای هالیوود سینما بازی های ویدئویی یوبی سافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از کوبی ماینو، ستاره جدید انگلیس، می‌خواهد که پس از درخشش در بازی مقابل بلژیک، با احتیاط رفتار کند. سه شیرها در دو بازی دوستانه ماه مارس بردی به دست نیاوردند و امکان داشت شکست بخورند اما با گل دیرهنگام شب گذشته بلینگام آن‌ها به تساوی مقابل بلژیک دست پیدا کردند.

کوبی ماینو که برای اولین بار به اردوی انگلیس دعوت شده همراه بلینگام در خط میانی بازی کرد. او مقابل بلژیک عملکرد قابل قبولی داشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بلینگام که تنها چند سال از او بزرگتر است اما تجربه زیادی با بازی در دورتموند و رئال مادرید به دست آورده، توصیه مهمی برای کوبی ماینو دارد.

بلینگام پس از بازی به "کانال 4" گفت: "او مقابل بلژیک خوب بود. سخت است. من اینجا مثل آدم‌های قدیمی صحبت می‌کنم اما می‌دانم که چقدر سخت است وقتی سروصدا زیاد می‌شود و طرفداران به شما فشار زیادی می‌آورند، بنابراین نمی‌خواهم روی این آتش بنزین بریزم. اما او قطعا بازیکن درخشانی است. آینده شگفت انگیزی در منچستریونایتد و امیدوارم در انگلیس نیز آینده شگفت انگیزی داشته باشد."

دیگر خبرها

  • عکس| چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • (عکس) چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • عکس‌های دیدنی الناز شاکردوست در بیستون با تیپ متفاوت
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • که شب می گذرد! نوروز به مثابه نهاد توسعه