Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: انتظار داریم سرمایه صندوق در آینده نزدیک تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش تخصصی و کاربردی آشنایی با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری، آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، شهاب نوروزیان علم مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری، علی رئیس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت، قباد بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، لاله ملک نیا مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه، امیر جعفری مدیر زیرساخت داده‌ای و رسانه، میثم آخوندی مسئول ارتباطات و اطلاع رسانی و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی سازمان مرکزی و همچنین روسا و معاونین واحد‌های ۲۵ گانه استان تهران صبح روز دوشنبه ۲۴ خردادماه در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این همایش دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه ظرفیت مالی صندوق برای پاسخ به ۴۰۰ واحد دانشگاهی اندک است. اما هرجا نیاز ایجاد شود خداوند متعال کمک می‌کند، بیان کرد: اگر مطالبه جدی از سوی واحد‌ها شکل بگیرد، مدیران ستادی دانشگاه به این نیاز لبیک خواهند گفت و صندوق پرباری خواهیم داشت.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد عنوان کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه در سال ۹۴ ثبت شد و در اواخر سال ۹۹ راه اندازی شد تا نماینده ۴۰۰ واحد دانشگاهی و ده‌ها واحد زیرمجموعه دانشگاه آزاد باشد؛ به همین دلیل نیاز است که سرمایه آن ده‌ها برابر شود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه انتظار داریم سرمایه صندوق در آینده نزدیک تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند تصریح کرد: از شورای اقتصاد دانش بنیان به ریاست طهرانچی مصوبه افزایش سرمایه صندوق دانشگاه به ۱۲۰ میلیارد تومان تا پایان شهریورماه را اخذ نموده و برنامه داریم تا صندوق دانشگاه را به صندوقی ویژه تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهقانی فیروزآبادی دانشگاه آزاد صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه میلیارد تومان دانشگاه آزاد سرمایه صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: نیازمند افزایش اعتبار صندوق اعتباری فناوری مازندران هستیم و شرکت‌های فناوری به حمایت‌های متعدد برای تولید محصول نیاز دارند. - اخبار استانها -

کریم سلیمانی امروز در حاشیه نشست یوسف نوری؛ استاندار مازندران با دانش‌بنیان‌های استان به تسنیم گفت: نخستین نشست استاندار پس از انتصابش به عنوان نماینده عالی دولت در مازندران، با شرکت‌های دانش بنیان بود و این حاکی از ارج نهادن به این شرکت ها و فعالیت آنهاست.

وی با اعلام اینکه 144 شرکت دانش‌بنیان و 329 هسته فناور در مازندران وجود دارد، افزود: 956 محصول دانش‌بنیان در این شرکت‌ها تولید می‌شود که اگر حمایت شوند به یک هزار و پانصد محصول افزایش می‌یابد.

مدیرکل پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به وجود 12 مرکز رشد در استان، بیان کرد: بنا داریم برای کوتاه‌مدت و در یک و نیم سال و اندی این تعداد را تا دو برابر افزایش بدهیم.

سلیمانی ادامه داد: این مهم را از گلوگاه تا رامسر آغاز کرده‌ایم و اولویت با شهرهای کمتر برخوردار است تا مراکز رشد خلاق تسری پیدا کنند؛ هر خانه‌ای که فارغ‌التحصیل نخبه دارد و برنامه خاصی برای اشتغال ندارد، از این طریق یک سکوی پرشی برای رشد اقتصادی آنها ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات جالب برای سال جاری این بود که هسته‌های دانش‌آموزی و دانشجویی را شکل دادیم؛ زیرا مازندران یک استان دارای آموزش عالی قوی است و فرصت خوبی است که به نحو شایسته از آن استفاده کنیم.

مدیرکل پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به جلسه جامعه نخبگانی استان با یوسف نوری؛ استاندار جدید، گفت: با توجه به اینکه مجموعه ما دارای درجه یا سطح دو کشور است، از استاندار خواستیم که حمایت کنند تا ما هم به سطح یک و هم‌پایه اصفهان و شیراز برسیم چون این ظرفیت وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به صندوق اعتباری فناوری مازندران که در حمایت از جامعه دانش‌بنیانی استان نقش دارد، گفت: اعتبار این صندوق 32 میلیارد تومان است و باید پیگیری شود که به 200 تا 300 میلیارد تومان برسد و اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم امیدوار باشیم که ظرف یک دو سال آینده، تعداد محصولات دانش‌بنیان استان به یک هزار و 500 برسد.

به گزارش خبرنگار تسنیم، از مهمترین درخواست‌های جامعه فناور، دانش‌بنیانی و نخبگانی مازندران از استاندار جدید؛ در زمینه استاندارسازی محصولات، عملیاتی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رسیدن صندوق علمی – پژوهشی به جایگاه واقعی، رفع تحریم‌های داخلی و برگزاری نشست‌های مستمر بوده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم