Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@10:29:02 GMT

واکنش مردم مشگین شهر به سخنان همتی در مناظره سوم+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۰۰۷

واکنش مردم مشگین شهر به سخنان همتی در مناظره سوم+فیلم

مردم مشگین شهر به سخنان همتی در مناظرات و تعریف وی از عملکرد دولت روحانی واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، مردم مشگین شهر به سخنان همتی در مناظره سوم انتخاباتیو تمجید وی از عملکرد روحانی، گفتند: آقای همتی گویا در این کشور و جامعه زندگی نمی کند که این چنین از عملکرد روحانی دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. گزارش مردمی دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر

جواد اسدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در یک منزل مسکونی در شهرک سهند محله کلانتر آباد بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه مادر جوان با فرزند خردسال به دلیل مسمومیت با مونو کسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر شهرستان مشگین شهر منتقل شد.

رییس فوریت‌های پزشکی مشگین شهر با بیان اینکه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: بهتر است شهروندان در استفاده از وسایل گرمایشی موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6063781

دیگر خبرها

  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • مشگین شهر مقصد گردشگران نوروزی در دور دوم سفرها
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)