Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، در پی انفجار بمب کار گذاشته شده زیر یک خودرو در شهر الباب در حلب سوریه یک شهروند عادی و شماری از عناصر وابسته به ترکیه زخمی شدند.

احتمال افزایش تلفات این بمب گذاری وجود دارد.

هنوز شخص یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز منابع خبری اعلام کردند در پی دو حمله راکتی به شهر عفرین واقع در حومه شمال حلب ۱۸ نفر کشته و ۳۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار بمب حلب سوریه تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین منابع خبری گزارش دادند که در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات ده‌ها فلسطینیِ زخمی‌شده به بیمارستان «العوده» منتقل شده‌اند. این منابع اعلام کردند که بیش‌تر این زخمی‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی غرب رفح در جنوب نوار غزه و همچنین خانه‌ای مسکونی در منطقه مصبح واقع در شمال رفح را نیز هدف حمله هوایی قرار داد که در نتیجه آن ۲ نفر زخمی شدند.

شهرک‌های «الشجاعیه»، «التفاح» و «الزیتون» در شهر غزه نیز شاهد حمله‌های شدید ارتش رژیم صهیونیستی بود.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084829

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل