Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از تزریق حدود ۸۵۰ هزار واکسن در استان تهران خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در برنامه سلام تهران شبکه پنج در مورد وضعیت شبکه استانی اظهار داشت: در استان تهران حدود ۸۵۰ هزار نفر واکسن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: با تایید ستاد ملی کرونا تزریق واکسن کووبرکت صورت می‌گیرد و مردم نباید به هیچ وجه نگران باشند و دز اول هر واکسن ۶۵ درصد ایمنی ایجاد می‌کند و دز دوم برای ایمنی بالای ۹۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید مورد توجه باشد و امید است که واکسیناسیون از طریق واکسن نهای داخلی و وارداتی به سرعت انجام شود.   بیشتر بخوانید: شیب نزولی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه/ گام بلند با ساخت واکسن «نوراوکس»
انتهای پیام/ برچسب ها: واکسن کووبرکت استاندار تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کووبرکت استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون و ۹۰ هزار خودرو وارد گیلان شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ورود حدود ۵ میلیون مسافر به این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسافر و گردشگر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از طریق مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شده است.

جهانی از ثبت اقامت حدود ۷ میلیون ۹۰۰ هزار نفر _ شب در گیلان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۸۰.۲۹ درصد تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان پُر شده است.

وی از ورود ۳۲۹ گردشگر خارجی به گیلان خبر داد و افزود: این افراد دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی، اوکراینی و هلندی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از بازدید ۴۵۱ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در این استان خبر داد و بیان کرد: حاصل بازدیدهای نظارتی در گیلان ۲۶۶ بازدید عادی، ۱۱۲ مورد تشویق، ۶۶ مورد تذکر و ۷ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

جهانی از بازدید ۵۴۰ هزار نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان خبر داد و اضافه کرد: این آمارها افزایش ۴.۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

کد خبر 6063863

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد