Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:58:28 GMT

افت قیمت ها در بازار طلا و جواهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۰۹۱

خبرگزاری آریا - نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: بهای انواع سکه در بازار روز دوشنبه به دلیل کاهش نرخ ارز و بهای جهانی طلا، روند نزولی داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد کشتی آرای با اشاره به افت 20 دلاری هر اونس طلا در بازار جهانی و رسیدن به رقم 1857 دلار اظهار داشت: در معاملات امروز علاوه بر کاهش نرخ جهانی طلا، شاهد افت قیمت دلار از کانال بیست و چهار هزار تومان به کانال پایین تر بودیم که در مجموع باعث افت نسبی قیمت انواع سکه در بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، سطح معاملات نیز امروز کاهش پیدا کرده است و به نظر می رسد مردم به نوعی در انتظار نتیجه انتخابات پایان هفته هستند و در نتیجه، داد و ستدها با کاهش همراه شده است.
وی افزود: بر این اساس، جدیدترین نرخ های بازار طلا و سکه در معاملات امروز (دوشنبه بیست و چهارم خردادماه 1400) به شرح زیر است: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ 10 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز به افت 100 هزار تومانی، به نرخ 10 میلیون و 710 هزار تومان معامله می شود.
به گفته وی، هر قطعه نیم سکه نیز امروز به رقم 5 میلیون و 850 هزار تومان و هر ربع سکه نیز به نرخ 3 میلیون و 750 هزار تومان رسیده است. هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز دو میلیون و 300 تومان قیمت گذاری شده است. هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم 4 میلیون و 640 هزار تومان رسیده و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 71 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر به ایبنا گفت: حباب سکه امامی در بازار امروز، 180 هزار تومان است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳