Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: حدود یک و نیم هکتار از اراضی دولتی واقع در منطقه الهیه مشهد از سوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به بهزیستی اختصاص یافته است که این نهاد قصد دادن آن به صورت اجاره بلندمدت به موسسه خیریه همدم فتح‌المبین را دارد.

به گزارش قدس آنلاین، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست کارگروه ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خراسان رضوی گفت: ۱۴ هزار و ۸۴۰ متر مربع زمین معادل حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ هکتار از اراضی دولتی واقع در منطقه الهیه مشهد از سوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به بهزیستی اختصاص یافته است که این نهاد قصد دادن آن به صورت اجاره بلندمدت به موسسه خیریه همدم فتح المبین برای نگهداری از دختران معلول ذهنی و بی‌سرپرست را دارد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: طبق تبصره پنج ماده ۶۹، انتقال مالکیت اراضی و تملک متعلق به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی و موسسات خیریه و عام المنفعه موضوعیت نداشته و فقط حق بهره‌برداری از اراضی و املاک به نهادها و موسسات مزبور در حیطه جغرافیایی معین شده، با تصویب کمیسیون ماده ۶۹ داده می‌شود. وی اضافه کرد: اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با مجوزی که از کمیسیون املاک و مستغلات سازمان بهزیستی کشور گرفته، با دادن حق بهره‌برداری زمین مزبور به موسسه همدم به مدت ۲۰ سال با حفظ مالکیت دولت موافقت کرده و درخواست خود را برای تصویب به کارگروه استانی ماده ۶۹ داده است. میرجعفریان گفت: مالکیت زمین مزبور در تملک دولت خواهد ماند اما اجاره آن به موسسه همدم به مدت ۶ ماه تمدید می‌شود تا موافقت کارگروه ملی ماده ۶۹ برای واگذاری حق بهره‌برداری از این زمین به موسسه همدم اخذ شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: سرمایه‌گذار یک طرح احداث کارخانه آسفالت نیز درخواست خود برای استفاده از ۲.۵ هکتار از اراضی ملی پلاک ۲۰۶۰ فرعی از ۱۷۸ اصلی بخش ۶ شهرستان خواف موسوم به شهرداری سنگان را به کارگروه ماده ۶۹ ارسال کرده بود که با این درخواست هم موافقت شد. انتهای پیام/ منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الهیه مشهد راه و شهرسازی واگذاری زمین هکتار از اراضی خراسان رضوی ماده ۶۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد