Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی‌میل، بایدن می‌گوید او به دلیل انتقادهای مشاورانش که به او اجازه نمی‌دهند با روزنامه‌نگاران صحبت کند، اجازه پاسخ دادن به سوالات را ندارد.

او خندید و گفت: اگر نقشه آنها را زیر پا بگذارد به دردسر خواهد افتاد. 

جو بایدن ۷۸ ساله به روابط مردمی و آزادانه با رسانه‌ها معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جن پسکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که تلاش می‌کند، اما موفق نمی‌شود بایدن را مهار کند.

جو بایدن در کنفرانس مطبوعاتی نشست گروه هفت اشاره کرد که توسط مشاوران مطبوعاتی خود کنترل می‌شود. او به شوخی گفت نباید به سوالات اضافی مطبوعات پاسخ دهد وگرنه با کارمندانش به مشکل می‌خورد.

بایدن، که به مردم‌داری‌اش مشهور است، ۱۲ دقیقه برای جمع‌بندی جلسه‌ای که در انگلستان برگزار شد، صحبت کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: حالا متوجه شدید چرا من برخی از سوالات شما را پاسخ نمی‌دهم؟

پس از طرح سوال آسوشیتدپرس در مورد برنامه‌های بایدن برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز چهارشنبه در ژنو، بایدن بدون اینکه جواب آنها را بدهد، از خبرنگار بلومبرگ خواست سوالش را بپرسد.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: متاسفم، اگر این کار را به‌درستی انجام ندهم، با کارکنانم دچار مشکل خواهم شد. سپس از جنیفر جیکوبز از بلومبرگ خواست سوالش را مطرح کند.

وی به سوالات بیشتری از رویترز، وال‌استریت ژورنال و ان‌بی‌سی نیوز پاسخ داد، با این حال هنگامی که محل سخنرانی را ترک می‌کرد، باز هم انبوه سوالات با فریاد از او پرسیده می‌شد.

او برگشت و رو به گروهی از خبرنگاران گفت: من با کارمندانم مشکل پیدا می‌کنم، اما سوالت را بپرس؛ می‌توانم وانمود کنم که جوابی به تو نداده‌ام.

مشابه این برخورد ماه قبل در کاخ سفید هم اتفاق افتاده بود. زمانی که بایدن، پس از یک‌سری جلسات در مورد واکسن کوید ۱۹، قبل از شروع صحبتش، به خبرنگاران گفت که من قرار نیست به همه این سوالات پاسخ دهم.

سخنان وی موجب شده که منتقدان جناح راست بایدن را به سالخوردگی و کنترل و نظارت کردن ذهنش متهم کنند. شان هانیتی، مجری شبکه فاکس نیوز، گفته است که بایدن نیاز دارد مانند یک کودک با او رفتار کنند.

جن پسکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، گفت که او مرتباً از این پیرمرد ۷۸ ساله می‌خواهد که از گفت‌وگو با رسانه‌ها و پاسخ به سوالات خودداری کند.

پسکی در ماه می در گفت‌وگویی گفت: او تقریباً هر روز به سوالات مطبوعات پاسخ می‌دهد. این چیزی نیست که ما توصیه کنیم. در حقیقت، بسیاری از اوقات می‌گوییم که پاسخ سوال‌ها را ندهید، اما او همان کاری را انجام می‌دهد که می‌خواهد انجام دهد.

کد خبر 607532 برچسب‌ها گروه هفت جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گروه هفت جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری، در مورد اقدامات دیپلماتیک ایران در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، نقض مفاد منشور ملل متحد و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور عضو سازمان ملل متحد بود.

وی افزود: از وظایف حرفه‌ای دستگاه وزارت خارجه بود که این اقدام را در سطح بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد؛ در کمتر از ۲۴ ساعت بیانیه‌ای تنظیم و توسط روسیه در شورای امنیت به بحث گذاشت؛ لذا ایران در این چارچوب عمل کرد.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه به رقم اقدام حرفه‌ای ایران، سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب بیانیه محکومیت رژیم اسراییل شدند؛ در سایه نقش منفی این سه کشور، شورای امنیت نتوانست نقش خود را به درستی انجام دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: دستگاه دیپلماسی ایران، در یک دیپلماسی کاملاً فشرده و فعالیت شبانه‌روزی سفارت‌خانه‌ها در خارج از کشور و همچنین برگزاری جلسات توجیهی دو یا چندجانبه با سفرای کشورهای خارجی در ایران، تلاش کرد این اقدام جنایت‌آمیز را محکوم کند.

وی ادامه داد: این اقدامات نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند. بیش از ۳۰ مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه با مقامات خارجی مشتمل بر این رویکرد بود که آنچه ایران انجام داد، یک اقدام قانونی و مشروع بوده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085216 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری
  • اطلاع‌نگاشت زمان و تعداد سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • پاس گل میدان به دیپلماسی