Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@05:07:54 GMT

شرط حضوری‌شدن دانشگاه‌ها ازترم‌آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۲۶۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اگر تزریق واکسن در شهریور انجام شود شاید بتوانیم آموزش حضوری داشته باشیم،گفت: نمی توانیم نسخه واحدی برای تمامی دانشگاه ها در نظر بگیریم و بهتر است دست آنها را برای آموزش حضوری باز بگذاریم. ناطقان: دکتر عباسعلی کریمی در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از جلسه همفکری وزارت بهداشت و علوم برای بازگشت به آموزش حضوری در ترم آینده را مطرح کرد و گفت: هفته گذشته در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های پزشکی و غیر پزشکی، بحث شروع ترم تحصیلی جدید و بازگشت به آموزش ها به حالت حضوری مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دانشگاه های علوم پزشکی در این مدت با ۴۰ درصد ظرفیت همچنان فعالیت داشتند و لذا از این حیث نسبت به سایر دانشگاه ها، جلوتر هستند.

وی آموزش حضوری دانشجویان را مستلزم آماده سازی خوابگاه ها دانست و گفت: به دلیل ترخیص بسیاری از پیمانکاران در خوابگاه ها، در صورت آغاز به کار مجدد آنها باید آمادگی لازم برای آن وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان بستری بیماران کووید در بیمارستان های دانشگاه، افزود: این آمار و ارقام محصول حدود ۱۷ ماه تلاش خستگی ناپذیر همکاران در واحدهای مختلف بیمارستانی و ستادی است لذا باید به آنها خسته نباشید بگوییم.

وی اظهار کرد: کسی نمی تواند پیش بینی کند که موج پنجم کرونا در راه است یا خیر، اما نقشه جنوب کشور نشان می دهد که در جنوب کشور باز سیر صعودی وجود دارد و خطر هنوز به طور کامل رفع نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اگر تزریق واکسن در شهریور انجام شود شاید بتوانیم آموزش حضوری داشته باشیم، تصریح کرد: نمی توانیم نسخه واحدی برای تمامی دانشگاه ها در نظر بگیریم و بهتر است دست آنها را برای آموزش حضوری باز بگذاریم. نمی توان با یک فرمول برای همه دانشگاه ها یک برنامه ثابت در نظر گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم  پزشکی تهران، دکتر کریمی در پایان به عوارض تعطیلی ها و تاثیر آن بر کیفیت آموزش اشاره کرد و گفت: باید به دقت عوارض مستقیم و غیر مستقیم ناشی از تعطیلی ها بر آموزش را بسنجیم.


منبع: عصر ایران برچسب ها: حضور شدن ، دانشگاه ها ، ترم اینده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حضور شدن دانشگاه ها ترم اینده دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش حضوری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر شنبه در جمع مسؤولان تنگستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع و تشکیل مجمع‌های سلامت در هر شهرستان مشکلات و معضلات پیش روی سلامتی جامعه را شناسایی و به‌صورت هدفمند آنان را پیگیری و رفع کنیم.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای در ایران یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است و طبق آمار از هر سه ماشین یک ماشین تصادف می‌کند و از هر پنج ماشین یک نفر کشته می‌شود و کشته‌های حوادث ترافیکی بین ۱۷ تا ۲۲ هزار نفر در سال است.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که معضلی در شهرستانی مطرح شود و برای آن دلایل قانع‌کننده و مستدلی وجود داشته باشد می‌توان از آن در مجامع بالاتر دفاع کرد و با تصویب بودجه رفع آن موضوع را تسریع بخشید.

کد خبر 6056713

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • ویزیت پزشکان سال آینده چقدر می‌شود؟
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • کسب رتبه برتر کشوری گروه علوم تشریح و بیولوژی سلولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد